• laila88

hjälp stopp i toan! å gravidblåsa på det! :(

jaa precis som ja skrivit. har SUPER stopp i toan.

sonen komme o visade mig att de blev jätte mycket vatten i toan då han bajsade.

va kul! tänkte jag som har gravidillamåeende som börjat smyga sig på och gravidblåsa på det då ja får se en toa som är fylld till kanten med vatten och en bajskorv som flyter omkring.

nu har jag testat de enda jag vet om, känns de som, väntat ut så det sjunkt lite sakta men säkert och hällt vatten från en hink, fort.

snart spricker min blåsa!

fler tips som ja inte vet?

• Svar på tråden hjälp stopp i toan! å gravidblåsa på det! :(
  • Nenne 71

Testa att röra runt/tryck lite med toaborsten.

I värsta fall får du kissa i duschen tills imorgon och då ringa på hjälp.

• katalysator

Har du någon typ av vaskrensare eller rensband? Eller prova med en flaskborste eller diskborste eller liknande i värsta fall, för att se om du kan få bort stoppet i "kröken".

Krisar det så får du väl kissa i duschen så länge, det hamnar i samma avlopp ändå Solig 

• laila88

jag har typ inget liknande hemma :S

jag kan inte ens fatta hur de kunde bli stopp, han säger att bara torkade sig med två pappers bitar :(
    stackars liten, trodde säkert de va hans fel. detta har hänt förut i toan, och då rann de iväg av sig själv under natten.

tror de va första gången han torkade sig själv då han bajsade också, så duktig och då blev det såhär :(

får nog blir dusch varianten ni tipsat om :D haha. herregud

• laila88

nämen de krävdes bara att ja gjorde en panik tråd här så rann de iväg efter flera timmar :D

skönt!

tack för hjälpen ändå :)

• tinnor

superlånga diskvantar o spyhink bredvid?
    Ne vet inte tyvärr :(
    (grattis till graviditeten föresten :P)

• laila88
    tinnor skrev 2011-07-12 23:54:50 följande:
    superlånga diskvantar o spyhink bredvid?
    Ne vet inte tyvärr :(
    (grattis till graviditeten föresten :P)
    haha fy  ;/ tur ja slapp! :D

tack ;) det är inte offeciellt ännu dock! såå hemlis! :D
  • pluvdo

Om det blir sådant stopp i toan här är det bara att bita ihop och köra ner handen i toaletten och krafsa loss proppen. Om den nu är så man når den.

• tinnor

ok ;P när är du beräknad? kanske vi hamnar i samma mammagrupp? :D

• laila88
    tinnor skrev 2011-07-12 23:57:42 följande:
    ok ;P när är du beräknad? kanske vi hamnar i samma mammagrupp? :D
    är du gravid också? :D kul!

jag har inte blivit inskriven än ens, men ca 3mars :)  om du nu är gravid, när är du beräknad?
  • tinnor

Har man ändå satt igång så kan man lika gärna fortsätta :P Ne men nu är det sista... 3 februari :)

• laila88
    tinnor skrev 2011-07-13 00:01:58 följande:
    Har man ändå satt igång så kan man lika gärna fortsätta :P Ne men nu är det sista... 3 februari :)
    haha! man ska aldrig säga aldrig ;) det är ju så mysigt med bebis! grattis tillbaka då :D så roligt att ha dom så tätt inpå varandra.
Svar på tråden hjälp stopp i toan! å gravidblåsa på det! :(