• FridaKarin

Klocka värkar. HJÄLP!

Jag har värkar.. Och jag känner mig osäker på hur jag ska klocka mina värkar..

Kan ni hjälpa mig?

Ska jag räkna tiden mellan värkarna? Eller från första värken startar till nästa värk startar? 

• Svar på tråden Klocka värkar. HJÄLP!
  • LokesMammi

Klocka när värken startar o när den slutar. Sen igen när nästa börjar o när den slutar. Då ser du hur länge värken är och hur måna minuter det är mellan värkarna.
    Lycka till! Skål

Loke 11/1-11
  • caroline88

Klocka från det att värken börjar till nästa värk börjar då vet du hur täta det är. Vill du veta hur lång själva värken där är det från värken börjar till den slutar :)

• caroline88

Lycka till!!' Ååhhh vad jag vill ha en till :)

• InaLo

Man brukar väl räkna från en värks början till nästa värks början. Det brukar väl vara dax att åka in när det är runt 3minuter i mellen eller när man har 3-4 värkar på 10minuter.
    Men annaras är ju värktimern bra.
    Sitter ochså och börjar tima ibland med 5-6 minuter  mellan men det avtar alltid. lite tröttsamt. har bf om 8 dagar.  
    Just nu sitter jag med 6-8 minuter i mellan men vågar inte få upp hoppet för det.  

• Pearl22
    InaLo skrev 2011-07-13 13:05:13 följande:
    Man brukar väl räkna från en värks början till nästa värks början. Det brukar väl vara dax att åka in när det är runt 3minuter i mellen eller när man har 3-4 värkar på 10minuter.
    Men annaras är ju värktimern bra.
    Sitter ochså och börjar tima ibland med 5-6 minuter  mellan men det avtar alltid. lite tröttsamt. har bf om 8 dagar.  
    Just nu sitter jag med 6-8 minuter i mellan men vågar inte få upp hoppet för det.  
    Jag har också BF om 8 dagar, men inga värkar här inte.... längtar så jag håller på bli tokig efter min bebis! :) Hoppas du är på G och lycka till med den kommande förlossningen!!
  • LokesMammi

Spännande med bebisar! Min bebis är 6månader o längtar SÅ efter en ny! =)

Loke 11/1-11
  • caroline88

Min bebis, eller det får man väl Inte säga längre. Hon fyller 1år om två veckor! Men hon är ändå
    Min bebis :)

• LokesMammi
    caroline88 skrev 2011-07-13 13:41:30 följande:
    Min bebis, eller det får man väl Inte säga längre. Hon fyller 1år om två veckor! Men hon är ändå
    Min bebis :)
    Dom kommer väl alltid o vara ens bäbisar, trots att dom är 30 år! =)
    Loke 11/1-11
Svar på tråden Klocka värkar. HJÄLP!