• Anonym

Tycker din kille att din mamma är snygg?

Vad tycker din pojkvän/man om din mammas utseende?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker din kille att din mamma är snygg?
  • 010306

Ingen som helst aning ? han har aldrig sagt nått om hennes utseende.

• vampyria2

Min nu varande har aldrig nämnt hennes utseende men flera av mina tidigare har skojat om att om det är så att man ser hur ens tjej ska se ut när hon blir äldre genom att titta på mammam så ser framtiden bra ut Solig

Nu är min mamma lite äldre men när hon var yngre så var hon jäkligt snygg. När jag var 17 så gick jag med henne på stan, träffade en killkompis som jag hejade på. Nästa gång jag träffade honom så frågade han vad det var för snygg tjej jag hade gått med

• lille Birger
    vampyria2 skrev 2011-07-13 12:28:24 följande:

Min nu varande har aldrig nämnt hennes utseende men flera av mina tidigare har skojat om att om det är så att man ser hur ens tjej ska se ut när hon blir äldre genom att titta på mammam så ser framtiden bra ut Solig

Nu är min mamma lite äldre men när hon var yngre så var hon jäkligt snygg. När jag var 17 så gick jag med henne på stan, träffade en killkompis som jag hejade på. Nästa gång jag träffade honom så frågade han vad det var för snygg tjej jag hade gått med

Okej, hur gammla var ni när din kille träffade din mamma för första gången?
  • Anonym (:P)

Ja, min sambo tycker min mor ser bra ut, Har nästan alla andra gjort också!

• vampyria2
    lille Birger skrev 2011-07-13 12:33:31 följande:
    Okej, hur gammla var ni när din kille träffade din mamma för första gången?
    Mitt hjärta och jag har bara träffats i 7 månader så han var 42, jag 38 och mamma 62
  • Anonym

Han tycker inte hon är snygg och hoppas inte jag kommer se ut så när jag blir i hennes ålder : ) . .

• tahira

Jo, han tycker att hon ser bra ut, för att nästan vara 45.

När jag var yngre, typ 15-16 fick jag jämt höra hur snygg mamma jag hade. Hon fick mig när hon var 21 och såg ännu yngre ut. 

• Elenas hasselbackspotatis 86

Min mamma är 60 år och ser ut som 45. Hon är nybliven pensionär och stoltserar glatt med sitt PRO-kort eftersom ingen tror hon är över 45. Jag är stolt över att min mamma är 60, rynkfri, lång, slank och smal. Hon är fantastiskt vacker!

och till tråden då, det tycker min man med! (även om vi är raka motsatsen från varandra; hon är blond och blåögd medan jag är mer grek med mörkt hår o mörka ögon)

• Sannive

Jag frågade honom och hans kommentar var att hon är dö-snygg för att vara +70

• lille Birger
    Sannive skrev 2011-07-13 21:43:42 följande:
    Jag frågade honom och hans kommentar var att hon är dö-snygg för att vara +70
    Låt dem inte vara ensamma i samma rum. Flört
  • Omorfia

Min mamma var väldigt sjuk och såg inte ut som sig själv när jag och maken träffades, och jag tvivlar starkt på att han skulle ha kategoriserat henne som "snygg".

När vi har kollat på foton från min uppväxt så har han inte kommenterat hennes utseende, och jag har aldrig kommit på tanken att fråga.

Svar på tråden Tycker din kille att din mamma är snygg?