Frågor som kan komma på teori provet! Vilka frågor fick du?
Tränar för fullt och behöver ideer på vad jag ska läsa på mer på. skriv gärna frågan & svaret!
Tusen tack!
Tränar för fullt och behöver ideer på vad jag ska läsa på mer på. skriv gärna frågan & svaret!
Tusen tack!
Pratar vi b-körkort?
Jag fick frågor inom alla områden, minns inte frågorna. Men frågorna är väldigt lika datortesterna man kan göra. Det är i princip bara grafiken som skiljer sig åt, frågorna är desamma.
lågt. det e ju fusk.
Vad är fusk i att fråga? Man vill ju vara så förberedd som möjligt, eller förstod jag dig fel??
Fusk? varför det? man kan ju inte fuska när det finns flera tusen olika frågor, jag vill läsa på allt!
okej jah håller på med data testerna men blir underkän på 61rätt av 70 möjliga....
okej en fråga som stör mig är den med baby skydd i bil
och jag menar jag har 3 barn så jag hoppas jag vet reglerna men den blir fel varje gång!
sen har jag lite problem ( om man höjer hastighten) samt att vissa saker sr det ut som 2 saker kan vara rätt....
Jag pluggade sten hårt och satt framför datan hela tiden, på våran körskola är det så att man måste klara 5 prov (65 av 70) hos dom på datorn innan dom bokar teoriprov..
När jag väl skrev teori provet så var det knappt en enda fråga som var samma som på datorn hemma o på körskolan. Så är nog inte alltid så :)
Lycka till med både körkortet o bebben :D
Bästa tipset jag kan ge är vad körskolan sa till mig. Ta tid och läs frågan ordentligt! Svara och gå vidare, det du svarade först är oftast det rätta, gå inte tillbaka och ändra för mycket. Dumt nog ändra jag svar på 3 st och fick mindre rätt men jag klara mig ändå.
Men det går inte direkt och ge exempel då alla får olika frågor, bara öva öva öva.
Själv hade jag jätte svårt för miljö delen men som dom sa på skolan, det är oftast bara en liten del av det hela.
Och känn ingen press för tiden, för man hinner faktiskt riktigt bra när man väl börjar svara.
ska försöka dra ut de frågorna jag inte klara och träna på dem., tack alla
Klart ja skriver sen och berättar hur det gick=)
Bra där