• Lillave

Väldigt extremt svagt streck RFSU - erfarenheter?

Testade idag, väntar mens i helgen. Mår lite konstigt därav testet.

Läste inte av ordentligt förren efter kanske 30 min och ser då ett extremt svagt streck bredvid kontrollstrecket. Visst tyder det på spökstreck?? Det står att man inte ska läsa av efter 30 minuter men inte varför.

Strecket är så svagt att det nästan känns som om jag inbillar mig att det finns.

• Svar på tråden Väldigt extremt svagt streck RFSU - erfarenheter?
  • Ekloffen

jag fick så på RFSU förra månaden, tittade efter testtiden och såg ett svagt streck, i mitt fall var det ingenting, mensen kom som den skulle, och det stod att testen kan ge falska resultat efter testtidens slut, så mitt råd är att ta ett imorgon igen. och titta inte efter tiden gått ut. håller tummarna

• Lillave
    Ekloffen skrev 2011-07-13 18:48:19 följande:
    jag fick så på RFSU förra månaden, tittade efter testtiden och såg ett svagt streck, i mitt fall var det ingenting, mensen kom som den skulle, och det stod att testen kan ge falska resultat efter testtidens slut, så mitt råd är att ta ett imorgon igen. och titta inte efter tiden gått ut. håller tummarna
    Tack. Misstänker samma för mig. Min man ser också det jättesvaga strecket så man blir lite undrande ändå. Bara att vänta och se vad som händer.
  • Lillave

Testade nu igen med RFSU (jag vet, men men....) Kollade efter 5 minuter som man ska och ser samma svaga svaga streck.

Vad händer?

• Ekloffen

då kan det nog vara nåt, vänta tills imorgon, morgonurin är alltid bäst

• Gummsan

Fick extrem svagt med. På dom. De har aldrig visat fel på. Mig innan men tydligen denna gången.

• Lillave
    Gummsan skrev 2011-07-13 23:11:34 följande:
    Fick extrem svagt med. På dom. De har aldrig visat fel på. Mig innan men tydligen denna gången.
    Ok, tack. Så du var inte gravid då?

Kommer nog köpa nytt test imorgon, orkar inte med ovissheten.
  • Gummsan

Nepp ingen bebis. (strecken syns tydligare när jag kollar i mobilen) maila RFSU får du kanske nya test. Håller tummarna på att dina streck är äkta!

• Vos

Exakt så fick jag igår.
    I morgon bitti ska jag testa igen fast med cb digital.
    Om nu inte mensen kommer inatt.
    Har bim i morgon enligt äl.
    Lycka till, hoppas vi plussar

Svar på tråden Väldigt extremt svagt streck RFSU - erfarenheter?