• Alvi

Stor badbalja med propp i botten för 109:- bra pris?

Det KÄNNS som ett bra pris?? Är det det? Finns på Biltema, iallafall i Växjö.

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Stor badbalja med propp i botten för 109:- bra pris?
  • torparen

Det verkar väl ok, men det bestämmer du ju bäst själv. Jag köpte en balja från IKEA för 69 kr men den har ingen propp.

• Alvi
    torparen skrev 2011-07-13 21:43:42 följande:
    Det verkar väl ok, men det bestämmer du ju bäst själv. Jag köpte en balja från IKEA för 69 kr men den har ingen propp.
    En sån där blå, lite "insvängd" på mitten? Men denna jag har sett är mycket större, undrar om det kan vara vettigt att ha...
  • icelolly

Har den från Biltema, är helnöjd, har haft den 1,5-2 år, hade den från IKEA först men den var så svår att tömma så de extra tiorna tycker jag den är värd!

• Alvi
    icelolly skrev 2011-07-13 21:46:23 följande:
    Har den från Biltema, är helnöjd, har haft den 1,5-2 år, hade den från IKEA först men den var så svår att tömma så de extra tiorna tycker jag den är värd!
    Grejt!
  • icelolly
    Alvi skrev 2011-07-13 21:48:38 följande:
    Grejt!
    Och så är den ju större, den från IKEA började kännas trång redan då när sonen var kring 1 år, denna används fortfarande rätt ofta och nu är han snart tre och kan sitta bra i den, vattnet når kanske bara till naveln men ren blir han ju ändå.
  • lavendelblomma

jag gillar proppen i botten på vår balja. bara att dra loss den, så tömmer baljan sig själv i abdkar/dusch - behöver ej ösa/hälla

efter bebisåren, har vi haft den till badbalja ute, lekaksbil, att ha tvätt i, gömma sig när vi leker gömme etc etc

tror vi betalade 250kr (hutlöst!!!), men ikeas var slut när vi skulle köpa, så det fick bli en dyr på barnvagnsaffären, men jag har aldrig ångrat inköpet

(slår man ut kronorna per gång vi anv baljan, så blir det inte många ören per gång), kommer dessutom att ha kvar den till tvätt etc när barnen blir stora

Svar på tråden Stor badbalja med propp i botten för 109:- bra pris?