• Här och nu

På semester med smitta?

Du, partnern eller barn får magsjuka, vattenkoppor e dyl. Ni ska på en lång tåg- eller flygresa? Chansar du o åker ändå? Jag gör det.

• Svar på tråden På semester med smitta?
  • Här och nu

Kanske borde lagt tråden i Kr,så folk vågar säga ja, för de vet jag att andra gjort o resultatet blev ett annat.

• Raskask

Nej. Inte en kort resa heller. För de långa resorna har vi försäkringar som gör att vi kan boka om till ett senare tillfälle, de korta resorna hoppar vi bara över.

• Kat91

Aldrig. Så sjukt j*vla respektlöst mot alla andra på planet/tåget. Vad har du för rätt att sabba andras semester?

• kossan

usch för människor som chansar och går ut när de är magsjuka( särskilt), det tycker jag är respektlöst! Verkligen egoistiskt, fast inte ens det, det är ju synd om den som är sjuk med.....

• Raskask
    Kat91 skrev 2011-07-13 22:37:43 följande:
    Aldrig. Så sjukt j*vla respektlöst mot alla andra på planet/tåget. Vad har du för rätt att sabba andras semester?
    Och så ohyggligt trist att vara på semester med sjuka barn. Man tar ju liksom inte med vattenkoppssjuka barn till badstranden eller shoppar i storstan med magsjuka ungar. Eller tvärtom. Vem åker på semester för att bedriva sjukstuga på hotellrummet?
  • Här och nu

Ni som vill kan svara här. Startar en anonym tråd också.

• BymBym

Även om man skiter i andra, hur kul är det att resa när man är sjuk eller med sjuka barn?

Svar på tråden På semester med smitta?