• Charlotte1987

Genomskinligt clas ohlson paraply sökes

Jag ska gifta mig nu den 23 juli och det ska tydligen regna den dagen. Så nu söker vi efter 2 st paraplyer till ett billigt pris.
    Det såldes nyss ut genomskinliga paraplyer på clas ohlson men missade tyvärr det och nu finns de inte mer.
    Så finns det kanske någon här som har 2 st såna att sälja till mig?
    Eller kanske något annat bröllops paraply?

• Svar på tråden Genomskinligt clas ohlson paraply sökes
  • Linnika

Har du kollat med din Clas Ohlson butik om paraplyerna är slut i alla butiker? Eller om det kanske finns ett litet lager kvar i Insjön. Om det är så att paraplyerna finns i en annan butik någon annanstan i Sverige så kan man om man är snäll be dom skicka mellan butikerna.
    =)  

ღ Linus ღ
  • Charlotte1987
    Linnika skrev 2011-07-14 09:30:22 följande:
    Har du kollat med din Clas Ohlson butik om paraplyerna är slut i alla butiker? Eller om det kanske finns ett litet lager kvar i Insjön. Om det är så att paraplyerna finns i en annan butik någon annanstan i Sverige så kan man om man är snäll be dom skicka mellan butikerna.
    =)  
    Som du säger så finns det faktiskt några kvar just i Insjön. Men de kunde tydligen inte skicka dem.
  • Linnika
    Charlotte1987 skrev 2011-07-14 09:40:58 följande:
    Som du säger så finns det faktiskt några kvar just i Insjön. Men de kunde tydligen inte skicka dem.
    De va knepigt.. De har funkat förut.. Hade dom någon anledning till att det inte gick skicka??
    Talade du om varför just dom pararlyerna var så viktiga för dig?? 
    ღ Linus ღ
  • Linnika

I speciella fall har jag varit med om att varor kan skickas mellan butikerna. Eftersom det är ett bröllop du ska ha dom till så skulle iaf jag tycka att det är ett speciellt fall. Vi har gjort så i vår butik nån gång vet jag.

ღ Linus ღ
  • Charlotte1987

Jag får försöka igen då :) Kanske finns i andra städer där jag har släkt som kanske kan köpa åt mig.

• Linnika

Prova igen du =)  
    Tala om varför du är så intresserad av paraplyerna också, kan gå lättare då.
    Lycka till =) 

ღ Linus ღ
Svar på tråden Genomskinligt clas ohlson paraply sökes