• Puh76

Herbalife

Någon här som har haft kontakt med Herbalife?

Produkter eller har jobbat för dem?

Vill ha både negativt och positivt.

• Svar på tråden Herbalife
  • Bettan M

Jag gillar dom inte!
    vare sig deras priser eller produkter, men så är jag också säljare/konsulent för ett annat bolag som heter LR-International.

Kram Bettan

• Monie

Hej. Jag har använt herbalife efter min sista graviditet och skall nog göra det igen. Gick ner bra i vikt och höll den sedan. Hade även garanti inom 30 dagar tt var jag inte nöjd kunde jag få pengarna tillbaka.

• annam77

Jag har använt produkterna både under och efter graviditeterna och båda två har vi mått på topp.
    Fyra månader efter förlossningen var jag nere på "startvikt" igen.

• Shyme

Jag har gått ner 20 kg i lagom takt med Herbalife och är väldigt nöjd med produkterna. I jämförelse med nutrilett som jag oxå testat så är herbalife gott. Jag har bytt ut frukost och lunch mor deras shaker och ibland mellanmålem mot herbalifes proteinbarer, i övrigt har jag ätit hälsosamt med mkt grönsaker. Dessutom upplevde jag att jag fick mer ork efter att jag börjat med Herbalife vilket oxå är possitivt, mer energi gör det lättare att komma ut och röra på sig.

• Thilia

Tummen upp får Herbalife från mig!
    Dyrt som f-n men jag gick ner i vikt av det och blev samtidigt mycket piggare. Och dessutom smakar det gott :o) (Har bara provat jordgubb)

Tycker att det är värt ett försök!

Någon som vet om det är ok att äta herbalife under amningen eller ska man vänta??

//Thilía

• Puh76

Tack för alla svar.

Någon som vet hur det är att jobba för dem?

• bebismagen

Hej!
    jag har använt herbalife och gick ner till min målvikt, är dessutom gott, har provat andra pulver men de smakar ju sååå illa. Ett stort plus från mig alltså.

• Spirit

Hej Puh76!
    Vad jag förstår så har du ett köpkrav varje månad på en viss summa (oavsett om du säljer något eller ej). Det är relativt dyrt att bli distributör. Vet ej om du får någon produktutbildning/ utbildning i hur du ska jobba med detta men det skulle jag tro. Det låter ju här som många är nöjda med produkterna.

Det finns ju flera liknande företag på marknaden, jag jobbar själv för ett av dem (som är värlsdledande på vitaminer och kosttillskott, men även har många andra produktlinjer).
    Hör av dig om du vill veta mer!
    Kram S

• annam77

Spirit: Man har absolut inget köpkrav!! Jag jobbar själv med Herbalife och man tar ju bara hem produkter efter behov.

Phu76: Jag tycker det är roligt att jobba med Herbalife. Jag har anv. prod. hela tiden jag varit grav. ( tre ggr) och även då jag ammat. Inga problem!!
    Man får mycket support från sin sponsor när man börjar jobba, tills man är "varm i kläderna". Utbildningar ca. en gång/ mån. och även utlandsresor. Helt suveränt. Vill ni veta mer om Herbalife så maila mej på: moren-anna@spray.se

• annam77

Spirit: Såg nu att du skrivit att det är relativt dyrt att bli distributör och det är inte riktigt rätt. 1240 kr. kostar det och det är inte så dyrt tycker jag.

Svar på tråden Herbalife