pindile skrev 2011-07-14 20:24:40 följande:
åh d e sådär här med....:(
jag har fortfarande stora problem emd ryggen och inflammation i höfterna....e inte bra trots operationen...
Känner av i benet efter proppen ibland, inte lika ofta i lungan längre, det e ju iaf skönt. Men hatar o få den där krampkänslan i benet som jag känner igen så väl....:(
Jag är såååå orolig nu för knölen jag fått i bröstet, mest pga att varje ggn jag haft problem de sista åren har det faktiskt visat sig va nåt väldigt allvarligt........pust....jag orkar inte med en sak till nu, hoppas verkligen att jag får svar fort på vad det är för knöl så jag slipper oroa mig mer.......
Jag fick en tid på tisdag på bröstmottagningen så jag ska in dit......
Jag fick ocskå vänta länge på min koagulationsutredning, men fick till slut svar på ett återbesök, efter att jag bad om det själv......
Förstår att du känner dig orolig. Jag läste lite om knölar i bröstet och såg att 2 av 3 är helf ofarliga och även i de fall de inte är ofarliga så är chanserna att man botas helt mycket goda! Du får försöka tänka positivt även om det är svårt. Försök hålla dig sysselsatt så att tiden går fort.
Din koagulationsutredning visade väl inget? Jag utgår ifrån att min inte heller visar något för det vore ju katastrof om de missar att lämna provsvar som är akuta, vilket det ju är, om det är några konstigheter. Jag lär få den i posten denna vecka eller senast nästa i alla fall, går som på nålar och väntar.
Jag håller tummarna för att det inte är något farligt med din knöl, jag tror verkligen inte att det är det!