• Zuanna

Måste bli hungrig, snabbt! Tips?

Idag åt jag en rejäl frukost (för att vara jag), sedan en flottig wok som sen lunch och därefter tryckte jag i mig lite kakdeg som jag bakat tillsammans med dotter... har även ätit några rader marabou under dagen (uppskattar mina gener, annars skulle jag väl rulla fram). 
      För kanske en halvtimme sedan ringde min sambo och sa vi ska ut och äta på restaurang ikväll, fira att jag fått ett nytt jobb. Problemet är att jag fortfarande är rätt så mätt och bara har ca tre timmar på mig att bli hungrig. Känns som att jag slösar pengar om jag inte njuter av maten, och jag hatar att trycka i mig när jag inte är sugen alls. Några tips på hur jag snabbt blir hungrig? Jag vet att träna antagligen är svaret, men jag är inte ett så stort fan utav det... Skäms

• Svar på tråden Måste bli hungrig, snabbt! Tips?
  • Fru U

Varför säger du inte att du är mätt? Att ni tar restaurangbesöket en annan gång?

har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • Mad as snow

Det hela är spylätt: shoveth thy fingers down thy throat.

Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • september0809

ja du ett riktigt drastiskt sätt är ju att stoppa fingrarna i halsen men inget som är behagligt ;) annasr är det nog bara tyvärr träning.
    gillar du inte och träna kan du ju storstäda som också kan vara en form av träning.

• Zuanna

Mad as snow skrev 2011-07-14 17:05:11 följande:
    Det hela är spylätt: shoveth thy fingers down thy throat.

Skulle dra upp minnen från min tonårstid då jag led av ätstörningar. 

Städa var en bra idé, det behövs ju ändå alltid göras...    
  • Fru U
    Zuanna skrev 2011-07-14 17:23:51 följande:
    Städa var en bra idé, det behövs ju ändå alltid göras...    
    Eller gå ut på restaurang en annan dag när du inte är mätt. Har du haft ätstörningar bör du väl inte tvinga dig att äta på det här viset?
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • alibaztoooo

Försök bajsa eller bajsa på dig. Det går också rätt så bra. Hihihihi. men när jag är mätt och ska ut o äta så hoppar jag in i väggen det hjälper

Svar på tråden Måste bli hungrig, snabbt! Tips?