Parfym till äldre män
Vill gärna köpa en fin flaska parfym till min pappa, han fyller 50 nästa månad... problemet är att jag inte vet om några bra parfymer för lite äldre "killar"... några tips!!????
Vill gärna köpa en fin flaska parfym till min pappa, han fyller 50 nästa månad... problemet är att jag inte vet om några bra parfymer för lite äldre "killar"... några tips!!????
Pappa 60år älskar Lagerfelt...den grå kartongen....fyrkantig flaska...TROR det är en ring längst uppe på korken.
Vet inte om det den heter mer än Lagerfeldt.
Min pappa fick Adidas herrparfym av mig för en massa år sen och han älskade den och fick många positiva kommentarer av kvinnliga kollegor som ville veta vad han hade för parfym för den luktade så gott. Mamma var däremot mindre förtjust i den
Men det var som sagt några år sen, den kanske är annorlunda nu. Då var den orangefärgad med blå text har jag för mig. Och doftade friskt, lite fruktigt sådär.
Min käre far har Boss Agua - den är jättegod! En trevlig och fräsch pappa-doft kan man kalla den...
flera tips?
Aqua di Gio passar män i alla åldrar! Annars är ju faktiskt Lagerfelt riktigt bra som sagt...
När jag var liten hade min pappa en som hette "Tabac", en vit flaska. För mig är det riktig "pappadoft". Men jag vet inte om jag skulle tycka om den i dag, det var länge sen jag kände den doften nu.
Fahrenheit är en sån där typisk pappadoft tycker jag (i alla fall för mig).
Azzaro!!!
Den är helt underbar och passar för äldre män som handen i handsken.
Jag tror att även äldre herrar kan vilja ha såna parfymer som yngre använder, det är kanske vi döttrar som tycker att dom ska ha en "pappadoft"...
Hugo Boss är en klassiker också tycker jag, den tror jag passar alla åldrar.
Annars håller jag med om att Fahrenheit är en riktig pappadoft, den har min pappa också haft. Lagerfeldt likaså.
Håller med många andra, Lagerfeldts klassiska passar utmärkt på äldre herrar.
Min sambo har den och den luktar mysigt på något sätt...