• Anonym (Hemmafru)

hjälp "tantsjuk"

Ååh vilket pismat problem jag har, men jag behöver råd.
    frånskild trebarnsmamma på 46 med en son 16års åldern, och här om dan kom han och hans båda fotbollskompisar hem efter att ha badat och den ena av dem är så Vacker.

Han hade bar överkropp, tajta cyckelbyxor, och långt våt hår.

Jag har drömt om pojken, jag tänker på honom och sneglar på honom när de kommer hit på eftermiddagarna och spelar vollyboll på bakgården. och igår kväll onanerade jag nästan när jag tänkte på honom. Va ska jag göra, jag vet att jag inte är kär i pojke.

På nåt sätt hade det varit värre, jag vill bara ha honom. Ååh vad ska jag göra?

• Svar på tråden hjälp "tantsjuk"
  • Anonym (ler)

gör ingenting.
    Ingen skada skedd om du råkar se honom och tycker han är snygg, njut av det i hemlighet, inget större skillnad än om man ser nån snygg ung kille på film tycker jag. MEN...säg inget om det till nån, tänkt på hur din son skulle reagera om han fick veta det.

Jag jobbar på gymnasiet, ett program med idrottselever, där är ju varenda kille skitsnygg! Nu är jag deras fröken och tänker inte på dem så som du beskriver men det är ju klart att jag SER att de är vältränade och säkert flåsar varenda tonårstjej när de ser grabbarna gå förbi i bara shorts på idrottslektionerna i maj/juni :)

Är väl på ett sätt ganska naturligt att man kan uppskatta en snygg kropp, men som sagt, håll det för dig själv

• Anonym (cougar)

Hahaha... Själv har jag snöat in på en 25-åring (jag är 40) och känner mig som värsta pervot Men det är ingen jag känner som tur är, så jag kan blänga lite till utan att det gör något

Gå ut på krogen och ha sex med en karl i lämplig ålder, låter som att du behöver det!

• Anonym (ler)

Det finns ju faktiskt snygga vältränade lite äldre herrar också, gå till ett gym kanske?

• Anonym (skäms)

jag är inte riktigt 40 än men har en massa tjugoåringar omkring mig (av olika anledningar). några flörtar skamlöst med mig och jag skäms så för att jag blir påverkad. Jag skulle aldrig kunna gör a något eftersom jag är lite blyg och har en son som inte är så mycket yngre men jag har onanerat flera gånger och tänkt på de här pojkarna. usch.. förstår att det bara är fantasier men blir så fruktansvärt tagen.

det är knappt jag vågar skriva detta trots att man är anonym men jag blir våt nu igen när jag läser om det ni skriver här. om jag kan hålla mig till senare så kommer jag nog att kasta mig över min man och hoppa s att han vill ha mig och ge mig.
    är det bara jag som blir sån här alltså av att läsa sånt här?  Skäms

• Anonym (skillnaden)

Är ju att om en man skriver det så blir han påhoppad.
    Men om en kvinna gör det så är det OK.

Ungefär som Måns Selmerlöw som leder allsång.

Där kan alla kvinnor skriva plakat en det ena en det andra.
    Sen skriver tidningarna om att alla tjejer tycker han e så söt.

Men skulle man sätta in värsta pinglan och man skulle skriva likadant, då skulle det bli ett jvla liv.

Chippendales får fylla Globen, men strippklubbar under ordnade former är ej OK.

Dubbelmoralens Sverige.

Men till själva frågan.
    Om ngn av killarna tycker det är OK och häftigt, kör.

Bara alla är med på det, dom får en häftig upplevelse, och du blir tillfredställd.
    Men tänk på din son och ditt rykte om du bor på en mindre ort kanske....

Har själv varit med morsans jobbarkompis när jag var 17, en poalres morsa vid 19, och då fick man lära sig grejor...

Blivit antastad av polarens nyskilda 40 åriga, snygga morsa, lite svårt att släppa skåpet när man hjälper tlli att flytta och hon greppar en i skrevet bakifrån när hon håller upp dörren

• lille Birger
    Anonym (skillnaden) skrev 2011-07-15 12:20:03 följande:
    Blivit antastad av polarens nyskilda 40 åriga, snygga morsa, lite svårt att släppa skåpet när man hjälper tlli att flytta och hon greppar en i skrevet bakifrån när hon håller upp dörren
    Du är för mesig. Själv hade jag bara släppt skåpet och sparkat henne i fittan, flera gånger.
  • lille Birger

TS, jag hade ungefär samma problem för några år sedan när jag fick på gymnasiet, fast tvärtom. Det var en kvinna i 40 års åldern som jobbade på skolans kansli som jag var kär i. Helst av allt ville jag bara gå in till hennes kontor och fråga om hon hade lust att sitta på mitt ansikte, men så blev det aldrig. Rynkar på näsan

Svar på tråden hjälp "tantsjuk"