• Anonym (MM)

Sms:a pojkvännen att jag är sugen, hur?

jag har distans med min pojkvän, han kommer ikväll och jag är ledig och går bara hemma och längtar till han kommer..
    vi brukar inte skriva snusk till varandra och ibland om jag försöker antyda lite brukar han inte direkt haka på...
    Obestämd

Nu är jag sugen på att skicka någon antydan till att jag längtar efter honom på DET sättet och inte bara som jag alltid skriver..

Men vill inte skriva vågat, eller säga det rakt ut, för tror faktiskt inte han gillar det!

TIPS, på vad jag kan skriva!

Skulle önska att han kom hit lite småkåt  och visste att jag också var lite sugen.... ;D 

• Svar på tråden Sms:a pojkvännen att jag är sugen, hur?
  • Anonym

Måste inte skriva ngt...
    skicka ett MMS  

• Anonym (S.)

Klart han kommer gilla om du skriver rakt ut vad du tänker! 

"Jag blir kåt bara av att tänka på att du kommer hit ikväll. Längtar efter din kuk." 

Tror inte det finns NÅN kille som inte skulle uppskatta ett sånt sms!

• Anonym (sara)

Jag längtar efter dig. Min kropp längtar efter din. Vill att du ska komma t(i)ll mig snart.

kanske, eller det kanske var för grovt det med?

• Anonym (skoj)
    Anonym (S.) skrev 2011-07-15 13:43:58 följande:

"Jag blir kåt bara av att tänka på att du kommer hit ikväll. Längtar efter din kuk." 

Min make uppskattar inte såna sms... Däremot har jag skickat mms någon gång med en närbild som nästan visar nåt..
  • Anonym (MM)

Haha, ååååh, jag önskar jag kunde skriva det där, men det känns bara fel..

Men nu skrev jag...att jag är hungrig men inte har lust att äta någonting för att jag bara är sugen på honom........ :9 

• Anonym (MM)
    Anonym (sara) skrev 2011-07-15 13:49:49 följande:
    Jag längtar efter dig. Min kropp längtar efter din. Vill att du ska komma t(i)ll mig snart.

kanske, eller det kanske var för grovt det med?
    Oj hade fått fler svar medan jag svarade!

jag tycker det lät bra, hade nog kunnat skriva något liknande!!

.. olika varianter, typ: "min kropp längtar nästan mer efter dig än vad jag gör.."
    :}

• lille Birger

Stort nejtack. Jag hade nog tillochmed uteblivit från att komma.
  • Anonym

många, de skulle tro att tjejen bara vill det
  • Anonym (sara)
    Anonym (MM) skrev 2011-07-15 13:51:43 följande:
    Haha, ååååh, jag önskar jag kunde skriva det där, men det känns bara fel..

Men nu skrev jag...att jag är hungrig men inte har lust att äta någonting för att jag bara är sugen på honom........ :9 
    Det blir nog jättebra. Lycka till ikväll och hoppas att du inte behöver gå "hungrig" allt för länge till
  • Anonym (MM)
    Anonym (sara) skrev 2011-07-15 13:57:59 följande:
    Det blir nog jättebra. Lycka till ikväll och hoppas att du inte behöver gå "hungrig" allt för länge till
    Haha, tack... mm, får nog vänta 4 timmar iaf......... Får hoppas det sitter i, ibland har ju allt hunnit försvinna tills han kommer hit, så är man inte alls sugen längre, så trist!! 
  • Anonym
    Anonym (MM) skrev 2011-07-15 14:01:54 följande:
    Haha, tack... mm, får nog vänta 4 timmar iaf......... Får hoppas det sitter i, ibland har ju allt hunnit försvinna tills han kommer hit, så är man inte alls sugen längre, så trist!! 
    har han svarat? :p har med en kille som är ganska svår o få igång med sånt.. men han verkade bli ganska tänd då jag skrev det, ganska försiktig o vill inte framstå som det bara är det han vill. men jag har börjat försöka börja tänja på gränserna :D
  • Anonym (MM)
    Anonym skrev 2011-07-15 14:38:36 följande:
    har han svarat? :p har med en kille som är ganska svår o få igång med sånt.. men han verkade bli ganska tänd då jag skrev det, ganska försiktig o vill inte framstå som det bara är det han vill. men jag har börjat försöka börja tänja på gränserna :D
    Haha, jo precis, lite trist, hade ju vart kul att kunna egga lite innan liksom......!
    Vad skrev du då?? 

Och, nej, han har inte svarat............ Svarar väl typ, "jag längtar efter dig också sötnos",

haha, ;D 
  • Anonym

Skicka en bild på din nakna rumpa eller nyvaxade mutta.

• Anonym (MM)

Åhh, nu svarade han, att det nog var bäst jag åt iaf för han blir sen, och "längtar efter dig med min sköna".. puss...

suck.........

han kommer inte förren kl.20 och jag ska upp kl.3 inatt, och han lär ju vara vrålhungrig när han kommer, så lär ju inte bli nåt kul ikväll... Rynkar på näsan

så trist!

och jag som lagat mat och dukat och gjort extra fint för att han skulle komma nu om max en timme.... får väl äta själv då.. För nu är jag ju hungrig på mat också...... :P 

Svar på tråden Sms:a pojkvännen att jag är sugen, hur?