• Anonym (hot)

det hettar till hos massören... (se hit, ni som jobbar som massör/massös)

Jag går regelbundet till en (manlig) massör. Sista tiden har jag märkt att jag går igång väldigt mycket på massagen, har väldigt svårt att hålla dirty thoughts borta. Massören har plötsligt blivit väldigt sexig i mina ögon också. Det känns som det finns stark spänning mellan oss och man kan ibland höra på andhämtningen att han kanske känner av samma vibbar, men han går aldrig över gränsen.

Ni som jobbar som massör/massös, händer det nån gång att ni blir upphetsade av att massera en patient? Märker man lätt om patienten är upphetsad? Är det obehagligt att massera någon som man märker njuter lite för mycket? Har det hänt att ni fått skamliga förslag?

Ni andra, har det hänt er att ni gått igång på professionell massage?

• Svar på tråden det hettar till hos massören... (se hit, ni som jobbar som massör/massös)
  • Anonym

Åh det där känner ajg igen... Dock kunde jag inte gå längre än så om jag skulle vilja eftersom jag är sambo. Men ibland kan man inte rå för att man stöter ihop med en man som man finner attraktion med.

Det var så att jag och min sambo skulle bli masserade, när vi kommer dit så får jag syn på en väldigt snygg man. vi fick någon märklig kemi. man kände stämmningen mellan oss. När jag sen frågade min sambo hur hans massage var så var han tydligen mer "privat" med mig.

Vi båda skulle få helkropp vilket vi fick. Men med mig så masserade han även magen och bröstmusklerna väldigt trevligt. När jag låg mage så masserade han upp på rumpan in mot skinkan och råkade nudda min hallongrotta lite lätt, ett antal gånger. Det var väldigt trevligt och upphetsande. FY PÅ MIG!

• Anonym

hm!! jag var på turkiskt hamam,för ett år sen.har aldrig varit innan,så jag VET ju inte hur det ska va........
    men min manliga massör,var VÄLDIGT nära "muttan",om man säjer så........väldigt långt in mellan låren liksom.......Dessutom låg jag så min arm/hand hade liksom fallit ner från bordet där jag låg-o jag kände hans kön mot min hand! För han stod ju nära så klart!

Lite skrämmande o lite upphetsande.

Vågade knappt andas så han skulle se det som en invit liksom....Jag var som en pinne.sen hade jag typ ett tankini på mig-så jag var tvungen ta bort allt! kunde inte bara dra upp den..........så jag låg ju där näck,fast visst ,fick ju ha en handduk,men ändå..........     

• Anonym (hot)

Oj, jag vet inte hur jag skulle klara det om min massör gjorde samma sak, dvs nuddade mig på känsliga ställen. Skulle nog inte kunna dölja mina känslor då. Hade ni känt er upphetsade om han inte rört vid er sådär nära eller kom det pga det?

• Anonym
    Anonym (hot) skrev 2011-07-16 00:42:54 följande:
    Oj, jag vet inte hur jag skulle klara det om min massör gjorde samma sak, dvs nuddade mig på känsliga ställen. Skulle nog inte kunna dölja mina känslor då. Hade ni känt er upphetsade om han inte rört vid er sådär nära eller kom det pga det?
    Jag blev upphetsad och gillade det... Han nuddade vid mina blygdläppar, sen när han gav min rumpa en skön massage så flyttade han på mina trosor för att komma åt bättre. Sen när jag låg på rygg och skulle få framsidan masserad så låg jag bara i bh, ahn kunde alltså tyda mina bröst, samt att han råkade snudda vid dem. 
  • Anonym (hot)
    Anonym skrev 2011-07-16 10:38:27 följande:
    Jag blev upphetsad och gillade det... Han nuddade vid mina blygdläppar, sen när han gav min rumpa en skön massage så flyttade han på mina trosor för att komma åt bättre. Sen när jag låg på rygg och skulle få framsidan masserad så låg jag bara i bh, ahn kunde alltså tyda mina bröst, samt att han råkade snudda vid dem. 
    Låter inte som en certifierad massör, jag tror att deras etiska regler säger att man ska hålla ett avstånd på en dm från alla intima delar. Sen finns det väl de som är certifierade men bryter mot reglerna ändå. :) Men modigt av honom i så fall, eftersom han riskerar åka dit rejält om du inte hade uppskattat beröringen.. Men de kanske märker om man är upphetsad, eller vad tror ni?
  • Kapten Röd

Jag somnar nästan alltid under massage... de skulle kunna ta mig på k*ken & jag skulle varit helt ointresserad. Tyvärr har jag en duktig massör (kvinnlig) men hon pratar så att jag får ingen lugn & ro...
    Kanske för att hålla mig vaken?

Men jag har haft både snygga & fula kvinnliga & manliga  massörer som definitivt inte har hållit en decimeters avstånd till genitalierna.. men varför bry sig när man när jag inte själv störs
    De har gjort för att komma åt problemområden & sagt till innan! 

• Anonym
    Anonym (hot) skrev 2011-07-18 00:54:31 följande:
    Låter inte som en certifierad massör, jag tror att deras etiska regler säger att man ska hålla ett avstånd på en dm från alla intima delar. Sen finns det väl de som är certifierade men bryter mot reglerna ändå. :) Men modigt av honom i så fall, eftersom han riskerar åka dit rejält om du inte hade uppskattat beröringen.. Men de kanske märker om man är upphetsad, eller vad tror ni?
    Han var det och hade diplom och grejer på väggarna! Men det fanns som sagt en viss stämmning mellan oss, det kände jag. Jag tyckte om när han gick väldigt nära dem ställerna, jag ville inte att massagen skulle ta slut. 
  • Anonym
    Kapten Röd skrev 2011-07-18 11:56:15 följande:
    Jag somnar nästan alltid under massage... de skulle kunna ta mig på k*ken & jag skulle varit helt ointresserad. Tyvärr har jag en duktig massör (kvinnlig) men hon pratar så att jag får ingen lugn & ro...
    Kanske för att hålla mig vaken?

Men jag har haft både snygga & fula kvinnliga & manliga  massörer som definitivt inte har hållit en decimeters avstånd till genitalierna.. men varför bry sig när man när jag inte själv störs
    De har gjort för att komma åt problemområden & sagt till innan! 
    Fy vad jobbigt att hon ska prata. Han jag var hos hade på lugn musik och var tyst. MEn jag hörde hans andetag. Undra om det var för attd et är jobbigt att ge någon hel kropps massage eller om det var på grund utav upphetsning. :D
  • Kapten Röd
    Anonym skrev 2011-07-18 12:02:47 följande:
    Fy vad jobbigt att hon ska prata. Han jag var hos hade på lugn musik och var tyst. MEn jag hörde hans andetag. Undra om det var för attd et är jobbigt att ge någon hel kropps massage eller om det var på grund utav upphetsning. :D
    Jag vet inte om jag ska be henne vara tyst eller bara inte svara, jag är ganska enstavig

jag snacka med en snubbe som var massör & han sa att han ibland fick problem med kvinnor som blev "kära" i honom...
    kanske är du inte mer än ännu en kund.... 
  • Anonym
    Kapten Röd skrev 2011-07-18 12:08:32 följande:
    Jag vet inte om jag ska be henne vara tyst eller bara inte svara, jag är ganska enstavig

jag snacka med en snubbe som var massör & han sa att han ibland fick problem med kvinnor som blev "kära" i honom...
    kanske är du inte mer än ännu en kund.... 

Ja det är mycket möjligt. Jag fann honom väldigt attraktiv. Sen gillar jag kombinationen av att han är så pass duktig att massera, känna berörning och att han har känsla i det han gör. Bara tanken på det är upphetsande.

Du kan svara henne kort bara, så som "mmm" eller "ja..."

Svar på tråden det hettar till hos massören... (se hit, ni som jobbar som massör/massös)