• alexander2011

Nån som har beställt foder från hemfoder.se

vart ni nöjda med leveransen och frakt?jag behöver ha ett dermacomfort foder snabbt hem till min hund

• Svar på tråden Nån som har beställt foder från hemfoder.se
  • dezibel

Foderbilen funkar utmärkt! Man har fodret hemma på trappen på 2-4dagar, här kommer det med brevbäraren gratis om jag beställer över 900 annars bara 19 kr i fraktavgift. Sort sortiment och bra service!

• alexander2011
    dezibel skrev 2011-07-16 12:52:13 följande:
    Foderbilen funkar utmärkt! Man har fodret hemma på trappen på 2-4dagar, här kommer det med brevbäraren gratis om jag beställer över 900 annars bara 19 kr i fraktavgift. Sort sortiment och bra service!
    tack för svaret :)

nja man behövde beställa för 100 kr om det skulle vara fraktfritt väl :S men f-n vad fodret till doggen var dyrt.närmare 700 kr men vad gör man  inte för att han ska må bra?
    tog utan kvittens.. vad menas med det? får det leverat till dörren inom 3 dagar ev. hur blir det ex om det regnar o jag inte e hemma o fodret blir förstört av vattnet? bara att skicka tillbaka då eller. stog inget om ex det i villkoren  
  • dezibel

Utan kvittens betyder att du godkänner att dom lämnar det utan att du måste vara hemma och skriva på dvs snor nån fodret från din trapp är det inte deras ansvar och dom behöver inte ringa och tala om på minuten när dom kommer.  . Frakt 0-400=67kr  400-900=19kr   900-  =0kr
    Har du inget tak på trappen så be dom ställa det i en bod eller liknande så det inte blir blött för det ligger nog i ditt ansvar att se till det går att lämnas på ett "bra" ställe.

• alexander2011
    dezibel skrev 2011-07-16 13:07:09 följande:
    Utan kvittens betyder att du godkänner att dom lämnar det utan att du måste vara hemma och skriva på dvs snor nån fodret från din trapp är det inte deras ansvar och dom behöver inte ringa och tala om på minuten när dom kommer.  . Frakt 0-400=67kr  400-900=19kr   900-  =0kr
    Har du inget tak på trappen så be dom ställa det i en bod eller liknande så det inte blir blött för det ligger nog i ditt ansvar att se till det går att lämnas på ett "bra" ställe.

har lite tak ovanför trappen som skyddar iof. uhh kanske inte var så smart :S får nog skylla mig sj då verkar det som-fann
  • dezibel

Lägg ut en presenning på trappen så fattar nog chauffören att han ska lägga över om det regnar och nästan alla fodersäckar är ju plastade för att hålla för väta.

• alexander2011
    dezibel skrev 2011-07-16 13:11:29 följande:
    Lägg ut en presenning på trappen så fattar nog chauffören att han ska lägga över om det regnar och nästan alla fodersäckar är ju plastade för att hålla för väta.

får göra detta för säkerhetss skull
Svar på tråden Nån som har beställt foder från hemfoder.se