Jag är gift, och har en förälskelse i en annan....
Hej
Jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte gå till någon och be om råd. Jag har hamnat i en galen situation då jag har blivit totalt förälskad i en annan man. Mina känslor är helt besvarade, det är jag säker på. Vår jargong går inte ta miste på. Vi har aldrig gjort något på riktigt men båda tänker, fantiserar och vill. Vi vill så gärna. Men ingen av oss är villiga att såra de vi älskar på riktigt. Det skulle vi aldrig göra. Så vi går och tänker istället, och fantiserar lite mera.
Vi ses varje dag. Går inte undvika då vi jobbar tillsammans. Petar på varandra lite diskret när vi får chansen. Pratar hela tiden, skrattar och skämtar. Spänningen mellan oss går att skära i med kniv. Den är så otroligt intensiv och passionerad.
Jag vill inte ha det så här längre. Jag vill inte tänka på denna man som är så förbannat underbar. Jag tycker jag otrogen i min hjärna, trots att jag inte gjort något fysiskt med denna man.
Ja, jag hade blivit sårad om min man berättade att han fantiserade så intensivt om en annan kvinna, därför känner jag att detta måste ta slut......
HUR GÖR MAN? Hur kommer man över en töntig förälskelse och hur ska jag göra med mannen jag träffar varje dag på jobbet....