Chokladen på Magnum Classic
Är det någon mer än jag som tycker att chokladen på Magnum Classic har blivit tunnare. Tycker att den snart är så tunn att glassen nästan skiner igenom.
Är det någon mer än jag som tycker att chokladen på Magnum Classic har blivit tunnare. Tycker att den snart är så tunn att glassen nästan skiner igenom.
Nej, inte alls.
Nope.
Nja, det vet jag inte. Mer ledsen över att de tog bort Magnum med 70% mörk choklad... Det är godare med mörk choklad än ljus...
Jaaa jag håller med! Känslan är helt annorlunda. Synd för tyckte verkligen om just det att chokladen var lagom tjock och inte kändes billig. Den lyxiga känslan är borta 😕
Jaaa jag håller med! Känslan är helt annorlunda. Synd för tyckte verkligen om just det att chokladen var lagom tjock och inte kändes billig. Den lyxiga känslan är borta 😕
Ja, faktiskt, och detta i samband med att storleken på glassen har minskat. Allt på denna glass tycks ha minskat utom priset, som snarare har ökat.