• MirandaNallen

Tatuerare - porträtt??

Min man fyller snart 30 och jag hade tänkte ge honom en tatuering i present. Han har alltid drömt om ett porträtt av våra två döttrar (på rygg eller överarm). Jag är inte det minsta insatt i vilken tatuerare som är bland de bästa på att göra porträtt  (mannen är VÄLDIGT petig och nogrann)... Därför tänkte jag höra med er här på FL om vilken tatuerare ni kan rekomendera och vad jag kan räkna med att det kostar (på ett ungefär). Vi bor i Skåne. Tror att han har tänkt sitt svart/grått/vitt.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Tatuerare - porträtt??
  • exiteme

Björn på House of Pain i Malmö är grym på porträtt. Pris kan jag inte säga då det beror på storleken.

• MirandaNallen
    exiteme skrev 2011-07-16 21:08:12 följande:
    Björn på House of Pain i Malmö är grym på porträtt. Pris kan jag inte säga då det beror på storleken.
    Ok! Ska kolla in honom... Jag vet inte alls hur prisbilden ser ut, typ ett porträtt 30x30cm snackar vi 1.000 eller snarare 10.000?
  • MirandaNallen
    exiteme skrev 2011-07-16 21:08:12 följande:
    Var precis inne på deras hemsida, enligt den finns där ingen Björn utan bara en Matte och en Kaj...
  • Idaamelia

Hedi hay i gbg och hennes medarbetare där bla nick är grymma på porträtt och balck and gre! Så får ni en liten tripp till vär vackra stad me =) (fast räkna med lååång väntetid kanske upp emot ett år)

• RocketQueen

Är det inte bättre att ge mannen ett hemgjort presentkort eller nåt så får han själv välja tatuerare? Om han är petig menar jag? Personligen är jag väldigt noggran med vem jag tatuerar vad hos och skulle nog inte uppskatta om någon annan valde artist åt mig...

• MirandaNallen

Lillalyckan: jag har också varit inne på det. Tyvärr har han en tendens att aldrig få loss tummarna, men det kanske får bli så ändå. Jag hat letat och kollat oå nätet men inte blivit mycket klokare av det...

Svar på tråden Tatuerare - porträtt??