• Anonym (boll28)

ditt pinsammaste mens historia

ja.....vad är det??

• Svar på tråden ditt pinsammaste mens historia
  • Anonym

fick mens i 5an om tyckte det var väldigt jobbigt så använde inte ens bindor... i sexan började jag använda trosskydd för jag tyckte att det inte kunde komma så mycket blod så jag tog två stycken och la på längden och sedan gick jag till plugget utan några reserv och på andra lektionen reser jag mig upp och hela stolen är blodig så jag ställde mig på knä tills alla gått ur klassrummet, efter det hade jag på mig vattentäta byxor tills min mamma tvingade mig att använda bindor och att ha med mig extra till skolan.

Sen va det visst en resa till riksgränsen på gymnasiet som var toppen men på tåget hem va ca 6 timmar kvar och jag  vaknar 6 på morgonen och har fått mens.. jag reste med tre pojkelever och en manlig lärare och jag såg mina tamponger ihuvudet hemma på sängen.. jag fick gå och väcka folk på tåget och fråga efter tamponger  som ingen hade och resturangen sålda inget heller.. vid 8 på morgonen så kliver det ut en kvinna ur kupèn brevid och jag mer eller mindre springer til henne och frågar jätte högt om hon har tamponger för jag har mina hemma och javisst hade hon det så jag slapp fortsätta gå med papper i troserna Skrattande.. kasnke inte så jätte pinsamt men kommer inte på nått annat för tillfället. kanske återkommer, har ju haft mens många år.

• Anonym (ooops)

Jag var på anställningsintervju och känner hur mensen kommer (3 dgr tidigt) under intervjun. Reser mig och ser tre droppfläckar på stolsdynan samt känner att jag blött igenom. Går direkt på toa och har en fläck stor som en pannkaka i grenen. Skäms Jag hade mörkblå byxor och måste ha sett ut som om jag kissat på mig. De sa dock inget och inte jag heller. Jag fick jobbet. Skrattande

• Anonym (Thihi)

Mensade igenom på stolen i skolan när jag gick i 6an en gång och jag har mensat ner en hästsadel och även hennes Extra säng! hihi Mensar av mig lite här och där Pinsamast var nog sängen stoooor fläck! :(

• Anonym
    Anonym (ooops) skrev 2011-07-16 22:56:29 följande:
    Jag var på anställningsintervju och känner hur mensen kommer (3 dgr tidigt) under intervjun. Reser mig och ser tre droppfläckar på stolsdynan samt känner att jag blött igenom. Går direkt på toa och har en fläck stor som en pannkaka i grenen. Skäms Jag hade mörkblå byxor och måste ha sett ut som om jag kissat på mig. De sa dock inget och inte jag heller. Jag fick jobbet. Skrattande
  • Anonym (Thihi)
    Anonym (Thihi) skrev 2011-07-16 23:03:34 följande:
    Mensade igenom på stolen i skolan när jag gick i 6an en gång och jag har mensat ner en hästsadel och även hennes Extra säng! hihi Mensar av mig lite här och där Pinsamast var nog sängen stoooor fläck! :(
    Extrasängen och hästsadeln var det en kompis till mig som ägde *
  • Anonym
    Anonym (Thihi) skrev 2011-07-16 23:03:34 följande:
    haha... kommer ihåg min egen säng från den tiden.. när mina föräldrar kasta den måste dom undrat om jag överhuvudtaget visste vad mensskydd var förnågot för den madrassen var vidrig men dom sa aldrig något.
  • Hallonmumsan

Vi hade nån lek i skolan när man skulle byta stol med varandra men det jag inte märkte var att det blött igenom på mååånga av stolarna.

• Anonym

jag hade mens på en anställningintervju och gick på toa och dom hade ingen påse i soppkorgen så jag bestämmer mig för att spola ner tampongen men jag glömmer spola varav han som intervjua mig gick på toa efter mig, han sa inget iaf men  kan inte vart trevligt

• Anonym (Thihi)
    Anonym skrev 2011-07-16 23:05:04 följande:
    haha... kommer ihåg min egen säng från den tiden.. när mina föräldrar kasta den måste dom undrat om jag överhuvudtaget visste vad mensskydd var förnågot för den madrassen var vidrig men dom sa aldrig något.
    Haha inte lätt att kontrolera på natten xD
  • Anonym
    Hallonmumsan skrev 2011-07-16 23:06:30 följande:
    Vi hade nån lek i skolan när man skulle byta stol med varandra men det jag inte märkte var att det blött igenom på mååånga av stolarna.
Svar på tråden ditt pinsammaste mens historia