Bästa hårfärgen för hemmabruk??
Vilket märke tycker ni är bäst?
Mörkt ska det va
Vilket märke tycker ni är bäst?
Mörkt ska det va
Funderar på Viva från Wella, nån som testat?
Den passade inte mig, tvättades ur mkt fort. På mitt hår verkar bara Wella professsional passa, är lite dyrare, men det blir väl samma pris i längden eftersom Viva bara håller i typ 3 veckor och den andra i 6-8.
Wella professionell finns det i vanliga affärer eller bara hos frisörer? Nån som vet ungefär hur mkt ett paket med färg kostar hos frisör jämfört med i vanlig butik?
Är det verkligen bara jag här på forumet som färgar håret
Hej Poena,
Wella Professional hittar du endast hos frisören. Kostar runt 100 kr. Heter Color Touch Intensivtoning. Det är alltså en intensivtoning, färg kan du nog inte köpa (ska helst tydligen göras av professionella frisörer)...
Det blev L'Oreal Récital Préférence (världens svåraste stavning ) och jag är nöjd med resultatet. Köpte det på Kicks
Jag färgar håret, å jag har använt alla möjliga märken!! Ska prova den du använde!
Var lite sugen på att testa Schwarzkopfs nya Natural and Easy... någon som vet om den är något att ha?
Har bara svårt att bestämma mig för om jag ska gå åt brunt eller rött...
Jag är också less på hårfärger som ska vara permanenta men tvättas ur efter ett par veckor! Mood är värdelöst, billigt men håller bara ett tag. Nu senast provade jag Viva Color och den har hittills hållt sig i drygt två veckor i alla fall.
Fick tipset av min frisör (har färgat på salong en gång, svindyrt och det höll inte så länge det heller ) att använda pigment-schampoo särskilt för brunt hår för att hindra urtvättningen. Jag har gjort det men vet inte om det gör nån skillnad.
Just nu är jag gravid och vill inte hålla på att färga urskiljningslöst med kemiska produkter, annars hade jag kanske inte haft nåt emot att färga om varje månad... .