• Nalle1981

Hur hittar jag min drömtjej här på familjeliv

Efter år av festande och kortvariga förhålanden vill jag gå vidare i livet och hitta en seriös tjej att satsa på. Hur hittar jag min drömtjej här på familjeliv??

• Svar på tråden Hur hittar jag min drömtjej här på familjeliv
  • Nalle1981

haha, då är det kört redan från början. Tror faktiskt det är omständigheterna som gör en del kvinnor till bittra och sura. Jag är ingen toffel i alla fall och det är jag stolt över.

• bastardized

Äh! bättre lycka på krogen skulle jag tro om jag skall vara ärlig, om du inte är ultra feminist eller emtrem flyktingkramare förstås ;)

• Nalle1981

Nä det är verkligen motbjudande har en hel del sådana i släkten och bekantskapskretsen. Jag tror det tar död på förhållanden.

• Nalle1981
    bastardized skrev 2011-07-17 15:15:13 följande:
    Äh! bättre lycka på krogen skulle jag tro om jag skall vara ärlig, om du inte är ultra feminist eller emtrem flyktingkramare förstås ;)
    haha, nä jag är inget avdera
  • bastardized
    Nalle1981 skrev 2011-07-17 15:16:29 följande:
    haha, nä jag är inget avdera

Då gör vi oss nog bättre på krogen du och jag Flört
  • Ernst Hugo
    Nalle1981 skrev 2011-07-17 15:06:23 följande:
    Efter år av festande och kortvariga förhålanden vill jag gå vidare i livet och hitta en seriös tjej att satsa på. Hur hittar jag min drömtjej här på familjeliv??

Läs o ta dig god tid att kolla vad damerna skriver. Det finns gott om underbara kvinnor här Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Nalle1981
    bastardized skrev 2011-07-17 15:17:45 följande:

Då gör vi oss nog bättre på krogen du och jag Flört
    ja jag gillar att vara ute och festa det är kul som fan. Var ute på Babaser i malmöigår det var ett bra ställe.

Var brukar du gå ut?
  • Jäjd

Du kanske skulle ta och höja dina krav och specificera dina önskemål lite utöver att du söker "drömkvinnan".
    Inte för att detta är en kontaktsajt men ändå.
    För övrigt finner man nog lika mycket/lite kärlek på krogen som man kan göra här.

Personligen tror jag inte att man hittar ett skit om man går in för det så där.

Svar på tråden Hur hittar jag min drömtjej här på familjeliv