• Anonym

Kan min man vara gay?

Är gift sedan 5 åt tillbaka med en underbar man på nästan alla sätt, bara ett problem, han vill aldig ha sex. Tydligen var han lika i sitt förra förhållande också...
    Han verkar inte ha sex i åtanke ens men har väl försökt bjuda till nån gång. Han ser skitbra ut, en sån som kvinnor tittar lite extra på. Vi har inte haft sex på 6 mån nu och han säger varje dag att han älskar mig. kan han vara homo? 

• Svar på tråden Kan min man vara gay?
  • FIame

Beror ju på antigen gay eller väldigt låg sexlust. Brukar han titta extra på män? Kommenterar han män? Har du fått några andra vibbar som skulle tyda på att han är gay? 

Snarare retoriska frågor som du bör ställa dig själv snarare än andra. Väldigt svårt att bedöma en annan människas sexualitet via ett foruminlägg.

Men det finns människor som är bögar som lever i heterorelationer, känner till 2 fall. Ett fall där bögen sen blev bög på riktigt. 

• Kalasbraigt

Jag tror att de bästa svaren inte skulle komma från oss utan från din man. Fråga honom! :)

• Texasthecat

Har en kompis som är hetero, men som har väldigt låg sexlust. Han gillar inte att ha sex helt enkelt...  Bara för en kille inte vill ha sex betyder det inte automatiskt att han är smygbög...

Go suck on a lemon or something...
  • Frontline

Prova att suga av han, smakar det skit om kuken och ni inte har haft analsex så har du svaret,
    Annars så fråga han vet jag du kanske du kan få bättre svar...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Kalasbraigt

Haha, som om alla som är gay har analsex? Njae. Sen tvättar man sig efteråt, haha

• Anonym

Nej har aldrig sett honom blicka på andra män, han har nog kanske bara låg sexlust :)

Svar på tråden Kan min man vara gay?