Simply CC skrev 2011-08-29 16:49:57 följande:
Jo, seabandsen fungerar inte alltid..
Mitt middagssovande är nog över snart, för nu börjar skolan igen och då går det inte alltid in i schemat. Någon gång i veckan går det kanske om jag har tur annars får det kanske bli en snabbis när jag kommer hem så får mannen fixa med maten.
KUB-testet ska nog gå bra. Går du också på Odenplan på UltraGyn? Jag skrev till dem idag för att få reda på om det är UL eller VUL, för jag har gjort VUL förut en gång och tycktre det var lite obehagligt så jag skulle gärna ha några dagar att förbereda mig psykiskt. Dessutom ska man ju vara kissnödig till UL men inte till VUL och det står ingenting om det på vare sig KUB eller RUL kallelsen för mig... vet du vilken du ska göra?
Jag köpte Crosstrainern på blocket för 500kr :) Mkt bra köp. Jag är dålig på att träna både nu och i vanliga fall. Brukar köra träningsvideosar när jag orkar. Jag har en del som är bra och nu har jag fått låna en Fit Baby Mama - DVD av en vän så nu ska jag köra på det och så blir det övningarna jag fick på Rygginformationen som är med gummiband och träningsmatta. Var hos svärmor igår och hon hittade inte pilatesbollen så nu ska jag köpa en..
Jag pluggar Teknisk Fysik på KTH och jag skulle ha börjat idag igen efter sommarlovet, men jag har blivit så väldigt förkyld så det får vänta i några dagar till. Ingen feber tack och lov även om det känns som det. Men hostar gör jag så det blir svårare att sova :( Vad jobbar du med?
Ja, till KUB-testet (det vi ska göra i morgon) ska man vara kissnödig... så det är väl en jäkla tur att min man hämtar mig med bil innan vi åker dit. Jag har lite svårt och hålla tätt emellanåt om jag är FÖR kissnödig numera sen förra graviditeten... lite småjobbigt
Och nej, jag går hos Mama Mia vid Karlaplan. De har läkare och allt sånt där, och jag tycker det är känts bra där än så länge. Går du hos MVC i Täby eller??
Jag gick hos dem i höstas när jag fick mitt utomkveds... men valde att ej gå tillbaks dit, för min dåvarande BM ville inte lyssna på min oro i fall det var utomkveds eller ej... kände mig ganska ignorerad.
Rygginformationen? Vad är det? Fit Baby Mama lät ju bra:) Är det svåra övningar?
500,- på Blocket var ju inte så farligt!:) Enda kruxet är vart man ska ha den...

Den får nog inte plats i vår lägenhet. De tar ju rätt så mkt plats.
Jag har oxå en del träningsdvd:er, men de är för när man inte är gravid.. så det skulle nog vara bra med en gravid-anpassad sådan:)
Oj, teknisk fysik lät avancerat

Läser du heltid eller deltid? Vad har du tänkt bli i slutänden?
Uss, inget kul med förkylning! Du får krya på dig då!
Själv så jobbar jag som konsult... är på en myndighet i stan just nu som registrator. Det är helt ok, men jag skulle gärna vilja ha ett fast jobb och en utbildning nån ggn. Läst distanskurs i Sociologi på högskolan bl a, men inte mkt mer än så... men skulle gärna vilja bli beteendevetare eller personalvetare bl a... får se om jag orkar ta upp studierna vid ett senare tillfälle. Försöker fixa körkort just nu oxå så det känns som att det räcker med det och heltidsjobbande.