• Man 1973

    Faller många tjejer bort för att jag har rakat huvud?

    Detta är helt och hållet en utseendefråga. Jag anser mig vara en trevlig, intelligent, rolig och social man och jag har varit singel i snart ett halvår. Har inte gett mig ut på marknaden med iver och lust då jag först var tvungen att komma över en jobbig separation.

    Hursomhelst, jag är bara lite nyfiken på vad ni tjejer anser om killar med rakat huvud? Tanken har slagit mig ibland när jag har anlänt till en fest/krogen/valfritt sällskap, om ifall jag blir ratad direkt i vissas ögon just bara för att jag är rakad? För övrigt ser jag säkert helt ok ut... har inga skavanker och är normalbyggd osv...

    Hade marknaden öppnat upp sig mer (vad gäller första intrycket) om jag skaffat mig lite hår på huvudet? Eller spelar det er tjejer någon roll över huvud taget?

    Som sagt, frågan gäller bara utseende. Låt oss anta att min personlighet är klockren för övrigt. Drömmer

  • Svar på tråden Faller många tjejer bort för att jag har rakat huvud?
  • La Lola

    Om du har en massa muskler o tatueringar på armarna ihop med det rakade huvudet så skulle iaf jag tveka.
    Det ser lite....farligt ut lixom.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Nemi76

    På rätt person är det riktigt najs. Även ihop med tatueringar och muskler Men sedan är det mycket mer än hår som avgör om en person är av intresse eller inte

  • solskina

    Alltå jag kan tycka det är snyggt på vissa karlar.
    Men jag föredrar när det syns att en kille bryr sig om hur han ser ut. Alltså hår som är vältrimmat, kan vara jätte kort. Även när det gäller skägg, bara det är ansatt/frisyr på det. 

  • IsDimma

    Rakat huvud är visserligen snyggt. Men å andra sidan så faller dess män oftast bort eftersom jag bara älskar att pilla någon annan i håret

  • Man 1973
    IsDimma skrev 2011-07-18 16:15:16 följande:
    Rakat huvud är visserligen snyggt. Men å andra sidan så faller dess män oftast bort eftersom jag bara älskar att pilla någon annan i håret
    Ja, det är just det jag misstänker också. Jag hade nog själv inte velat ha en skallig tjej då jag också älskar att dra fingrarna genom hår. I mitt fal är det så att hårfästet har klättrat upp några centimeter, och jag tycker själv att jag ser yngre ut om jag rakar bort rubbet.
  • redneck girl

    jag tycker helrakat huvud är det sexigaste som finns. usch för ett redigt hårsvall på huvudet på en karl. jag spanar lite extra på de som är helt kala på hjässan =)


    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Man 1973
    redneck girl skrev 2011-07-18 16:21:41 följande:
    jag tycker helrakat huvud är det sexigaste som finns. usch för ett redigt hårsvall på huvudet på en karl. jag spanar lite extra på de som är helt kala på hjässan =)
    Så bra! Skrattande
  • IsDimma

    Det gör inte så mycket att det inte finns hår över hela huvudet längre. Det spelar ingen roll. Men skulle han jag bor med raka av allt så skulle jag sakna hans hår, även om jag lika gärna leker med håret på bröstet, magen och i skrevet - men ibland så vill jag bara pilla i huvudet liksom. Det behöver inte vara långt, en par cm bara, det räcker.


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Faller många tjejer bort för att jag har rakat huvud?