• Emmaoez

Vad har ni i fönstret/ena i era barns rum?

Är nyfiken på vad ni har i fönsterna i barnens rum, alltså på fönsterbrädan. Gärna bilder och ålder på barnet som rummet tillhör Glad Vi har själva en dotter på 15 månader och kan inte bestämma oss för vad som skall stå där.

• Svar på tråden Vad har ni i fönstret/ena i era barns rum?
  • pecosita

Båda mina twins på 13 månader har sina födelsedagståg i fönsterkarmen. Det ser färglatt och fint ut tycker vi

• Mamsis

Nu är mina barn så stora att de själva väljer, men när de var mindre fanns en lampa för mysbelysning, man kan välja tex Ikeas billigaste lampa som är ganska oöm, eller en lampa avsedd för barnrum om man är rädd att barnet drar ner den. Sen fanns det lte annat smått och gott, fina saker bara... En fejkblomma i plåtkruka brukade det också stå där. Har tyvärr inga bilder då mitt inredingsintresse vaknade på allvar för några år sen bara.

• SofiaEmmy

en lampa, en blomma, dagisfotot och ett namntåg =)

• La Lola

Alma har en lampa, 2 blommor och stenar som hon hittat.

Hedda har inget eget rum ännu, det kommer sen när hon är 4-5 år.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Faile

Leksaker.
    Barnen ( 2 och 4 år ) älskar av någon anledning att använda just fönsterbrädan som bil/tågbana, så allt annat som eventuellt stått där plockades ändå alltid bort. .
    Nu använder jag det som bil och tågförvaring istället.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Ferrari72

2 st pelargoner, en nattlampa, en blomsterbukett (handplockade), en foto med ena dottern på, ett prydnadsljus, en mini-nallebjörn. Döttrarna är ett och tre år.

• J K

Vår son är snart 11 månader och än så länge står det en fönsterlampa och några mjukisdjur där

♥ Benjamin 2010.08.27 v.37+3 ♥ www.janekallqvist.se/
  • gobbledigook

Krukväxter, lampa, ett foto på honom och hans morbror.

• VildVittra

Sjuåringen har ett par kaktusar, en blå nattlampa, en massa mini prydnads troll

Ettåringen som också har eget rum har två stycken växter och ett set med prydnadsaker hon fick i doppresent: En rosa speldosa som snurrar, en rosa liten smycke box och en rosa ram. En hängande nattlampa också.

Gardiner förstås i bådas fönster.

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
Svar på tråden Vad har ni i fönstret/ena i era barns rum?