• Anonym (?)

Hur är en player !?

Hur beter sig en s.k player?

Hur vet man att man råkat ut för en?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Hur är en player !?
  • Xinderella

Har sex med dig å sticker sedan... Eller hur menar du?

• Anonym

Det finns två typer av player

1)äkta player som inte tänker så mkt, han jagar tjejer, han flirtar, har sex och försvinner utan någon egentlig tanke bakom.

2)killen som vill vara player och drar över tjejer för att kunna presentera att han haft sex med si och så många tjejer,  skrytsam kille med stort bekräftelsebehov (med förmodligen osäker i grund o botten annars skulle han väl inte ha behov av bekräftelse han får då tjejer faller för honom). Är väldigt stolt över att vara en player och framhåller ofta att han är just en player.

• Anonym (?)

Har en player kontakt med en under längre tid och vill ses ibland, utan sex.. ? Pratar om saker vi ska hitta på ilag osv?

• Anonym
    Anonym (?) skrev 2011-07-18 22:29:33 följande:
    Har en player kontakt med en under längre tid och vill ses ibland, utan sex.. ? Pratar om saker vi ska hitta på ilag osv?
    det beror väl på, "min" player hade kontakt med mig i flera år -men jag dög bara som bekräftelse när han hade behov av det av just bekräftelse, inget sex visserligen, men han verkade gilla tanken på att jag var förälskad i honom. lite snopet för honom kanske men jag var inte förälskad i honom, jag genomskådade honom rätt snabbt och lät honom hållas eftersom han trots allt bara hörde av sig en gång per år eller nått sånt. orkade inte ta diskussionen genom att ta ifrån honom villfarelsen om att jag var förälskad i honom (första 3 veckorna hade det dock funnits intresse från min sida men det dog när jag fick reda på att han hade flickvän och inte hade några som helst problem att bete sig på det sätt han gjorde med andra tjejer).

Vad gäller din player så finns det ju hopp om att han vill ha nått mer seriöst. Det jag undrar är varför du kallar honom player, vad är det som får dig att tro att han är det? magkänsla? 
  • Xinderella
    Anonym (?) skrev 2011-07-18 22:29:33 följande:
    Både ja och nej... Det som allt hänger på är ditt intresse för honom. En player leker med känslor och är bara ute efter ego-bost's. Du får nog ge lite mer info i saken..
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2011-07-18 23:00:38 följande:
    Vad gäller din player så finns det ju hopp om att han vill ha nått mer seriöst. Det jag undrar är varför du kallar honom player, vad är det som får dig att tro att han är det? magkänsla? 
    För att vi är ifrån varann så hör han inte av sig, när vi ses är det som att jag är hans rätta.

Men han pratar ju till mig som saker VI ska göra,  jag får träffa hans familj och vänner osv.

Det jag tänker då är att han bara leker och vill ha nån "bara för att".

Han gör mig tokig
  • Anonym (?)
    Xinderella skrev 2011-07-19 11:56:21 följande:
    Både ja och nej... Det som allt hänger på är ditt intresse för honom. En player leker med känslor och är bara ute efter ego-bost's. Du får nog ge lite mer info i saken..
    Hur menar du?

Jag överöser inte honom med komplimanger och visar honom hur jädrans mycket jag faktiskt gillar honom..

Utan jag spelar lite cool, men han är när vi ses.

Men det jag tycker är konstigt är att även fast han inte hört av sig på 2 veckor, eller vi setts på 2v. Så beter han sig liksom, självsäkert. Om vi går bredvid varann så går han alldeles intill mig, går och "småputtar" mig och håller på.
    Ger kramar och pussar, precis som att vi vore ett par.

Men då har jag inte hört något ifrån honom på 2 v tex. Hur tolkar man sånt?
  • Xinderella

Som jag ser de får du fråga honom rakt ut. Ställ lite krav. Annars kommer du ju ingenstans.

• Sweet life
    Anonym (?) skrev 2011-07-19 18:10:06 följande:
    Hur menar du?

Jag överöser inte honom med komplimanger och visar honom hur jädrans mycket jag faktiskt gillar honom..

Utan jag spelar lite cool, men han är PÅ när vi ses.

Men det jag tycker är konstigt är att även fast han inte hört av sig på 2 veckor, eller vi setts på 2v. Så beter han sig liksom, självsäkert. Om vi går bredvid varann så går han alldeles intill mig, går och "småputtar" mig och håller på.
    Ger kramar och pussar, precis som att vi vore ett par.

Men då har jag inte hört något ifrån honom på 2 v tex. Hur tolkar man sånt?
    Undra om inte vi har träffat på samma kille.. Eller iaf samma typ av kille....
Svar på tråden Hur är en player !?