• onlymee

ViktoriaMilan.se? Okej eller inte?

Blev bara så paff när jag hörde mina väninnor prata om ViktoriaMilan.se, en hemsida som är gjord för folk som är gifta eller har förhållande som söker en/flera älskare. Man fyller i olika alterativ som passar en själv och vad för typ man söker. Att dom har gjort reklam för denna sida som på busshållplatser tycker jag är helt fel!

Vad tycker ni? Är det bara jag som reagerar på detta? 

• Svar på tråden ViktoriaMilan.se? Okej eller inte?
  • Winky

Den är väll som alla andra kontaktsidor?

Alla kontaktsidor kan användas för att hitta någon att vara otrogen med.

Folk reagerar för att dom kallar det just för "otrohetssite".

• Winky
    Winky skrev 2011-07-19 08:49:56 följande:

Sen kan jag tycka att det käns lite "old news"...
  • onlymee
    Winky skrev 2011-07-19 08:49:56 följande:

Aa de finns ju många sidor men de riktar ju sig till alla som vill ha en partner, sen finns de ju dom som är gifta som säkert använder de sidorna med, men när de väl riktar sig till gifta och sambos tycker jag de börjar bli lite oroväckande..
  • Winky
    onlymee skrev 2011-07-19 08:52:58 följande:
    Aa de finns ju många sidor men de riktar ju sig till alla som vill ha en partner, sen finns de ju dom som är gifta som säkert använder de sidorna med, men när de väl riktar sig till gifta och sambos tycker jag de börjar bli lite oroväckande..
    Oroväckande?
    Hur?
  • Luullis

Tycker att det är bra. Tänk dig själv att vara singel och träffa någon på en nätsida som sedan visade sig ha fru och barn. Bättre att man är ärlig från början om att man har ett förhållande, och träffar andra i samma situation istället.

• Tonårsmamman1
    onlymee skrev 2011-07-19 08:47:09 följande:
    Blev bara så paff när jag hörde mina väninnor prata om ViktoriaMilan.se, en hemsida som är gjord för folk som är gifta eller har förhållande som söker en/flera älskare. Man fyller i olika alterativ som passar en själv och vad för typ man söker. Att dom har gjort reklam för denna sida som på busshållplatser tycker jag är helt fel!

Vad tycker ni? Är det bara jag som reagerar på detta? 
    De som registrerar sig tycker säkert att det är OK. Frågan är väl vad frun/mannen hemma tycker, fast  det  är kanske inte intressant.
  • onlymee
    Winky skrev 2011-07-19 08:54:07 följande:
    Oroväckande?
    Hur?
    Att samhället tillåter att det görs reklam för en sida som uppmanar folk att vara otrogna mot sin familj, usch.
  • listo
    onlymee skrev 2011-07-19 08:58:14 följande:
    Att samhället tillåter att det görs reklam för en sida som uppmanar folk att vara otrogna mot sin familj, usch.
    Så i princip är det inte just reklamen för Victoria Milan som du är emot, utan reklam för kontaktsajter i allmänhet?
    Nämen det ÄR så. Jag hörde det av en som hade hört det på FL...
  • onlymee
    listoplisto skrev 2011-07-19 09:00:09 följande:
    Så i princip är det inte just reklamen för Victoria Milan som du är emot, utan reklam för kontaktsajter i allmänhet?
    Nej, folk gör ju som dom själva vill iallafall, match.com tex är inte gjord för den som är gift direkt, tycker inte man kan jämnföra  de andra kontaktsidorna med viktoriamilan när dess slogan tyder "Gör livet levande - ha en affär"
Svar på tråden ViktoriaMilan.se? Okej eller inte?