Hjälp med personliga brevet tack!! :)
Sambons personliga brev till ett truckjobb,
vad ska ändras? Vad ska förbättras?!
Hej!
Tjänsten som truckförare skulle passa mig som handen i handsken då jag har fleråriga erfarenheter av truckkörning och trivs med detta då jag vet vad som förväntas och eftersträvar alltid hög effektivitet och noggrannhet för att uppnå bästa resultat.
Jag heter Namn Efternamn, är XX år och lever tillsammans med min sambo
och våra två barn i XXX. Jag kommer ursprungligen från XX men nu har jag och min familj flyttat till XXX sedan snart ett år tillbaka. Mina intressen är att läsa böcker, umgås med familjen och att träna. Jag har tidigare varit mycket aktiv inom brottning.
Min gymnasieutbildning inriktades på process och teknik, inom papper- och massaindustrier (industriprogrammet), men som också innefattade praktiska kurser, och i december 2007 var jag den enda från min gymnasieårskull som fick tillsvidaretjänst på SCA Graphic Sundsvall AB.
Jag är mycket noggrann och ansvarsfull med en hög arbetsmoral.
Den sociala miljön på arbetsplatsen är viktig och jag försöker att bidra till att hålla den positiv genom att vara en bra medarbetare.
Sedan gymnasiet har jag jobbat inom pappersindustrin och efter nästan X år på XXX, där jag jobbade som processoperatör och truckförare, så flyttade vi till XX och jag fick en anställning på XX i YY.
Arbetsuppgifterna på XX och XX var dessutom varierande, vilket innebär att jag har vanan att ständigt lära mig nya saker och gett mig rika erfarenheter.
Truckkörningen trivs jag med och efter 1,5 år har jag en god erfarenhet och vill fortsätta att arbeta med uppgifter där jag kan organisera och strukturera mitt arbete tillsammans med andra, tycker jag är inspirerande och intressant!
För övrigt älskar jag att lägga ner mycket energi i mitt arbete för att sedan se resultatet av det hårda arbetet efteråt!
Jag hoppas ni finner mig intressant för tjänsten och att vi kan träffas för en intervju.
(här står vad han har för truckkort)
Med vänliga hälsningar,
XXX
--
Känns som man borde skriva MER varför dom ska antälla honom och så ska vi försöka få in lite att han har datavara osv. Svårt...
i sidfönstret står nr, vilken anställning som söks.