OK att vara utan trosor under strumpbyxor?
Tycker ni det är ok att inte ha några trosor på sig då ni har tunna strumpbyxor tex till en kjol eller ett långt linne?
Jag har provat några ggr och tycker det känns ok. Man slipper fula troskanter.
Tycker ni det är ok att inte ha några trosor på sig då ni har tunna strumpbyxor tex till en kjol eller ett långt linne?
Jag har provat några ggr och tycker det känns ok. Man slipper fula troskanter.
Upp till varje person. Jag personligen tycker inte om att troskanter syns men man ska ju ha trosor på sig.
Det är ditt val och ingen annans. Känns det bra så kör på och strunta i andras åsikter! :)
nej!!!! det är inte okej! Köp "osynliga trosor" istället. Väldigt äckligt att gå utan trosor överlag.
Man har inte heller strumpbyxor eller något annat än byxor, kjol eller shorts under långa linnen. Totalt modebrott att gå ut med strumpbyxor oxh ett långt linne.
Våga gå mot strömmen, skit i vad man får o inte får. Modet kan ta sig i röven.
Vem skall hindra dig? Så länge du inte bara har strumpbyxorna (dvs ingen kjol el likn) så behöver väl ingen heller få veta????
Tro mig tjejer som går ut med strumpbyxor och långalinnen (BARA) förstår inte hur mycket man ser. Så nej tack!
Trodde strumpbyxor bara fanns hos pensionärer nu för tiden...............
Alla byxor är skönast utan trosor :)
hade kännts ofräscht hade jag tyckt men trivs man med det så..
Ja varför inte!
Jag själv har ju själv aldrig kalasonger under kalasbyxorna på vintern (i jeans),