snott namn av kompis????
hej! Har en fråga!
Har fått en underbar liten bebis! Innan födseln hade jag ett favoritnamn A* som jag ville ha och som jag nämnde för min närmsta arbetskollega. Hon sa då att om hon fick ett barn så skulle det få namnet S*för det har hon alltid velat. Inget mer med det fören det blev dags för min man o mig att bestämma namn då han säger att han vill ha namnet S*. Jag nämner detta för min kollega och hon blir upprörd o säger att om jag tar det så är det för nära och hon inte kan ta det då! En annan kollega sa sedan till mig att det kanske bara var drpen som fick bägaren att rinna över, där e jag höggravid o snor "hennes namn o hon försöker bli gravid.... vad vet jag...
Till saken hör att min kollega är äldre än jag, är inte gravid men försöker.... Min bebis är idag 2 månader och hon har inte hört av sig förutom ett grattis sms när jag smsade att bebisen var född!!!! (fick dock en fin present långt innan hon var född, men hon har inte hört av sig för att hon vill se bebisen),,,
Till saken hör också att hennes namn ligger på 10 i topp namnen så det är absolut inte unikt!!!!
Vad säger ni? Kan jag ta namnet?