• Anonym

Saknar ni aldrig det faktum att ni inte kan dejta fler hetingar i erat liv?

Ni som har ett stadigt förhållande, hur tänker ni när det gäller sånt? Jag har dejtat riktigt heta killar. Såna som är så heta att man kan aldrig glömma dom, men i mitt fall så har alla hetingar varit players. De har varit väl medvetna om hur heta de är. Har man väl fått smak för dessa män så vill man bara ha mer!

Min nuvarande kille är alldaglig. Inte ful, inte snygg. Älskar honom såklart, men tycker det känns tråkigt att jag inte får ha en så het kille som jag bara vill slita kläderna av hela tiden. Nu har jag låst mig till honom, och han är den bästa för mig. Så just nu diskuterar jag endast det ytliga. Saknar ni inte att vara fria att dejta andra snuskigt snygga män? Att nöja er med alldagligt när ni vet att ni hade kunnat få en modellsnygg kille (om än bara för ett tag)? Kanske tänker min kille samma sak angående mig, men det får jag leva med.

• Svar på tråden Saknar ni aldrig det faktum att ni inte kan dejta fler hetingar i erat liv?
  • Emmi27

Skulle aldrig blivit ihop med min kille om jag inte tyckt att han var sjukt het. Undra vad din kille skulle känna om han läste det du just skrev.

• Furstinna

Hehe.. Den jag dejtar nu är precis den där extremheta (playern) med gudahet kropp och är helt perfekt utseendemässigt. Jag kommer inte sakna alla andra killar med honom. Det gjorde jag inte med min förre heller men denna är snäppet vassare på alla sätt :D Pirrar bara jag tänker på honom haha..

Jag skulle aldrig kunna ha en kille som jag inte anser är snyggare än mig själv och han måste vara snyggare än alla som jag haft förut.  

• Anonym
    Emmi27 skrev 2011-07-20 21:02:51 följande:
    Skulle aldrig blivit ihop med min kille om jag inte tyckt att han var sjukt het. Undra vad din kille skulle känna om han läste det du just skrev.
    Så du tycker inte det finns andra som är hetare? Jag har inte valt min kille pga ytliga orsaker. Skulle inte byta ut honom mot någon annan, men sakna kan man väl ändå göra.
  • Anonym
    Furstinna skrev 2011-07-20 21:05:32 följande:
    Hehe.. Den jag dejtar nu är precis den där extremheta (playern) med gudahet kropp och är helt perfekt utseendemässigt. Jag kommer inte sakna alla andra killar med honom. Det gjorde jag inte med min förre heller men denna är snäppet vassare på alla sätt :D Pirrar bara jag tänker på honom haha..

Jag skulle aldrig kunna ha en kille som jag inte anser är snyggare än mig själv och han måste vara snyggare än alla som jag haft förut.  
    Varför måste han vara snyggare än dig?
  • sextiotalist

Nej, jag hade lekt av mig när jag träffade min sambo. Fördelen när man binder sig senare i livet

• Emmi27
    Anonym skrev 2011-07-20 21:06:30 följande:
    Så du tycker inte det finns andra som är hetare? Jag har inte valt min kille pga ytliga orsaker. Skulle inte byta ut honom mot någon annan, men sakna kan man väl ändå göra.
    Nope, jag tycker att han är den snyggaste och vackraste som finns. Och jag är självklart inte tillsammans med honom bara för att jag tycker att han är snygg, han är säkert inte en som du kallar "heting" i alla andras ögon eftersom han inte har en modellkropp även om han skulle kunna få det, men för mig så är han den hetaste som finns. Du säger att du inte känner för att slita kläderna av din kille, varför inte? tänder du inte på honom?
  • Anonym
    Emmi27 skrev 2011-07-20 21:02:51 följande:
    Vill tillägga att jag inte förstår hur alla automatiskt ska tycka deras partner är snyggast i världen, eller så är något fel. Jag är inte snyggast i världen, det finns såklart andra min kille kollar in. Hur fin jag än tycker min kille är så lurar jag mig själv om jag påstår att han är hetare än en krampig, vältränad kill med sin pluffsiga mage.
  • IngvarIsbjorn

Tja, det står mig ju fritt att dejta "hetingar" om jag vill, så det existerar inget sådant faktum.
    Nu har jag emellertid valt ett stadigt förhållande med den jag tycker bäst om i hela världen. Jag saknar därmed inte att "dejta hetingar". Det var aldrig särkskilt givande, om man jämför.

• Furstinna
    Anonym skrev 2011-07-20 21:07:28 följande:
    Varför måste han vara snyggare än dig?
    Det bara måste vara så haha. Jag är väldigt utseendefixerad och nöjer mig inte med någon som är halvdan, då tröttnar jag. Men givetvis måste killen ha personligheten om det ska bli mer.
Svar på tråden Saknar ni aldrig det faktum att ni inte kan dejta fler hetingar i erat liv?