• AlexanderBubben

När anser du att man har ett långvarigt förhållande?

Ja, när anser du ett förhållande långvarigt, dvs att man har varit ihop länge?

Skriv gärna vad ni valde, eran ålder och hur många långvariga förhållanden (som ni anser vara långvariga) ni har haft!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När anser du att man har ett långvarigt förhållande?
  • AlexanderBubben

Jag kan börja:

Jag valde 2 år. Mina 3 förhållande varade nästan 3 år, nästan 2 år och i mitt nuvarande förhållande så firar vi 2 år i år. Jag fyller 23 nästa vecka.

• aussibaby

Jag svarade 1 år, är 29 år gammal nu och har varit i tre långvariga förhållanden (1 år, 5 år och 5,5 år fortfarande pågående...)

• GissellaStar

Jag svarade over 10 ar...men ett langtvarit forhallande tycker jag ar efter ca 4 ar...Ar 29ar och har varit tillsammans med min i 11ar...(vi ar fortfarande ihop)

• KIssimmee

Jag rösta på 4 år.
    Mitt pågånde förhållande har varat 5.6 år än så längeSolig

• Rhoda Horswunce

2 år, valde jag. Jag är 26 och har haft ett långvarigt förhållande (mitt nuvarande, 7 år).

• AlexanderBubben
    GissellaStar skrev 2011-07-21 01:55:40 följande:
    Jag svarade over 10 ar...men ett langtvarit forhallande tycker jag ar efter ca 4 ar...Ar 29ar och har varit tillsammans med min i 11ar...(vi ar fortfarande ihop)
    OK, varför inte tidigare än så? Efter 11 år så känner man väl varandra ut och in, eller? Grattis till de 11 åren iallafall!
  • KIssimmee
    KIssimmee skrev 2011-07-21 01:57:20 följande:
    Jag rösta på 4 år.
    Mitt pågånde förhållande har varat 5.6 år än så längeSolig
    Jag är 20 år btw
  • Rhoda Horswunce
    Varför svarade du över 10 då?
  • AlexanderBubben
    Oj, läste helt jäkla fel där... Jag tyckte du skrev att du tycker att du ligger efter med ca 4 år, alltså att du ansåg att 15 år var det kortaste tiden för att räknas som långvarigt förhållande! Får skylla på att det är natt
Svar på tråden När anser du att man har ett långvarigt förhållande?