Hur mycket har ni som mest vunnit på Triss?
Jag har bara kommit upp i 25:- x 2 ett par gånger. Skulle vara roligt att höra vad ni vunnit
Jag har bara kommit upp i 25:- x 2 ett par gånger. Skulle vara roligt att höra vad ni vunnit
Ja typ 25 kr haha.
Frö ett gäng år sedan vann jag faktiskt 500:- på just triss. Däremot på Tian-lotterna har jag aldrig vunnit mer än 2 kr..
Jag har slutat köpa lotter då jag så tydligt inte hade ngn tur alls! ;)
750:-
Blev helt chockad faktiskt. :)
750:-!
75:- skrapades fram och så "x10" skrapades fram i den lilla rutan.
750:-
jag har också vunnit 75:- gånger 10
10 000 KR men det är flera flera år sedan! Jag och syrran delade!!!!
hela 75 kr..
2000:-
10 000 vann jag en gång.. herregud va jag grät
Det är säkert 10-12 år sen. Jag hade typ 36 kr på kontot och var på väg och skulle städa hos en bekant. Tänkte att jag får ju inget för 36 kr.. jag köper en triss.
Skrapade den när jag gick mot bilen o tänkte "Nähäpp.. va mycket nollor nä jag vann inget" Men så plötsligt så tyckte jag att det var tre st 10 000.. läste densäkert 100 gånger på väg tillbaka in i kiosken där jag köpte den.
Så jag typ bölade när jag sträckte fram den och frågade "Har jag vunnit på den här??"
Fick pengar i handen och sen skratta jag resten av den dan kan jag säga :)
Det jag ångrar är att jag inte tog en kopia på lotten, hade varit kul o ha kvar.
Efter det är väl typ 100 kr det mesta jag vunnit
75 kr som mest tror jag.. En gammal kompis vann 10000 för många herrans år sedan... Och brorsan till en annan kompis fick skrapa på tv & vann en miljon för mååååånga år sedan...
Det intressanta tycker jag är hur mycket man har vunnit i förhållande till hur mycket man lagt på lotterna. Jag menar, om någon köper en lott i veckan i 10 år och vinner 10000 är det ju inte riktigt lika bra som att köpa en lott vid ett tillfälle och vinna.
500 000 :) 8 år sen
25 kr en gång. Jag skrek av lycka var förra året, min son som vinner med jämna mellanrum förstod inte riktigt mig glädje över 25 kr
Mormor skrapade i tv.
Jag har som mest fått 75:-
Arbetskamraten skrapade fram 10 000:- på lunchen.
Mamma vann 25 000:-
Men det är helt klart möjligt!! I have seen it!
Bra det ger mig hopp Läste idag att varje svensk köper i genomsnitt 15 Triss lotter varje år