• Anonym (äntligen)

Sexleksak - Helt underbar

Har bra länge funderat på att skaffa mig nån sorts sex leksak, har svårt att få orgasm med en kille men det funkar när jag fixar det själv..
    handlar nog mest om osäkerhet, att våga beställa- tänk om posten lägger i fel brevlåda osv..idiotiskt jag vet!..
    men fick hem min leksak för ett tag sen o det blev en fingervibrator som vibrerar i 3 olika hastigheter...198:- så värt dom pengarna!..väl investerade!
    och kan nog bara säga en sak!..
    varför i h*lvete har ja inte skaffat nån tidigare!!!?!?!...Skrikandes

gick för mig med en gång o använder den varje dag ibland fler!...kan inte beskriva känslan att bara njuta när "nån annan gör jobbet" (fel uttryck men jag hoppas man fattar vad jag menar)

är singel sen 2år tillbaka o kan bara hoppas att man hittar nån kille som tycker de e helt okej att ha denna sak när vi har sex!..

vet inte vad jag ville med detta men vad tvungen att skriva av mig bara!

• Svar på tråden Sexleksak - Helt underbar
  • Binary
    Anonym (äntligen) skrev 2011-07-21 19:48:06 följande:
    Har bra länge funderat på att skaffa mig nån sorts sex leksak, har svårt att få orgasm med en kille men det funkar när jag fixar det själv..
    handlar nog mest om osäkerhet, att våga beställa- tänk om posten lägger i fel brevlåda osv..idiotiskt jag vet!..
    men fick hem min leksak för ett tag sen o det blev en fingervibrator som vibrerar i 3 olika hastigheter...198:- så värt dom pengarna!..väl investerade!
    och kan nog bara säga en sak!..
    varför i h*lvete har ja inte skaffat nån tidigare!!!?!?!...Skrikandes

gick för mig med en gång o använder den varje dag ibland fler!...kan inte beskriva känslan att bara njuta när "nån annan gör jobbet" (fel uttryck men jag hoppas man fattar vad jag menar)

är singel sen 2år tillbaka o kan bara hoppas att man hittar nån kille som tycker de e helt okej att ha denna sak när vi har sex!..

vet inte vad jag ville med detta men vad tvungen att skriva av mig bara!
    Nått som kanske kan passa dig är "Tantrabeam" en riktigt stark fingervibrator med steglösa vibrationer.
    Alternativet till sexleksaker, varför inte skaffa en som man kan leka med tillsammans, som tillexempel We-Vibe?

Glad att du hittat nått som funkar :-P
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (äntligen)
    Binary skrev 2011-07-21 20:01:29 följande:
    Nått som kanske kan passa dig är "Tantrabeam" en riktigt stark fingervibrator med steglösa vibrationer.
    Alternativet till sexleksaker, varför inte skaffa en som man kan leka med tillsammans, som tillexempel We-Vibe?

Glad att du hittat nått som funkar :-P
    eftersom jag nu har köpt min första leksak så kommer det helt klart bli fler!..
    kanske ska skaffa mig en we vibe?Skrattande
  • Binary
    Anonym (äntligen) skrev 2011-07-21 20:22:30 följande:
    eftersom jag nu har köpt min första leksak så kommer det helt klart bli fler!..
    kanske ska skaffa mig en we vibe?Skrattande
    We-Vibe är, enligt sambons bedömning, bättre på tu man hand än ensammen dock. Men reaktionen när den användes första gången var väl värd pengarna
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (vibe)

Vi kör ofta med någon form av vibratr när vi har sex. Så himla underbart! Tagit vårt sexliv till nya höjder
    Som tur var gillar båda det och maken frågar ofta om jag inte ska plocka fram verktygslådan

• Anonym (äntligen)
    Anonym (vibe) skrev 2011-07-21 21:15:15 följande:
    Vi kör ofta med någon form av vibratr när vi har sex. Så himla underbart! Tagit vårt sexliv till nya höjder
    Som tur var gillar båda det och maken frågar ofta om jag inte ska plocka fram verktygslådan
    asså...hoppas en själv hittar en sån som inte e främmande för andra verktyg okså! Skrattande
  • Anonym (äntligen)
    Binary skrev 2011-07-21 20:46:43 följande:
    We-Vibe är, enligt sambons bedömning, bättre på tu man hand än ensammen dock. Men reaktionen när den användes första gången var väl värd pengarna
    hehe.. den funka väldigt bra med andra ord antar jag då!Flört de e ju så det ska vara..
Svar på tråden Sexleksak - Helt underbar