• dirpower

Är grymt sugen på att bada naken i Västerås. Tips?

Inte för att jag brukar det eller ens har varit på en sådan plats där det är allmänt accepterat. Men i år ar väl åldern ikapp eller något för jag är grymt sugen på att hitta en plats man kan näcka på mitt i solskenet. Finns det sådant i närheten av Västerås?

Var på Björnöbadet igår nattetid och fy vad skönt det var! Nu är man väl frälst eller något och vill leta sig ut i solskenet också.

Tips? 

• Svar på tråden Är grymt sugen på att bada naken i Västerås. Tips?
  • dirpower
    Loka01 skrev 2011-07-21 21:53:01 följande:
    lögaregen
    Menar du inomhus? Tänkta dra iväg till Björnö strax bara för att det var så lyckat igår vid samma tid.
  • Den allsmäktige

Östra stranden har väl en nudiststrand?

• RiNan

Och jag som inte fick näcka i maspalomas?! Och du ska näcka i Västerås

• dirpower

Östra holmen ligger ju ute i sjön. Har ingen båt heller. Får man åka med någon som har då?

• dirpower

Juste. Jag har en segel-jolle som jag köpte för femton år sedan. Kanske dags att hämta hem den från Östhammar där den ligger och växer ihop med marken :)

• Den allsmäktige

Men det går ju båt till östra holmen varje dag? :P

• dirpower

Vad kostar båten? Är det Elba som åker över?

• Den allsmäktige

Tror det? Ingen aning, 50-lappen?

• dirpower

Läste precis 65 kr. Det blir ju många hundralappar i veckan. Just nu har jag en ganska tunn plånbok men jag siktar på att bli rik. Får bli nattdopp tills vidare då. 

Drog med mig en svåger, som moraliskt stöd, på simtur igår. Han blev galen och sprang runt naken på parkeringen när vi kom hem. Kanske inte så noga när klockan är midnatt.

• Den allsmäktige

Tusan att jag inte såg er då då.

• dirpower

Jo. Det var roande :)

Det är ofta så lungt och skönt vänder så här på kvällskvisten så vi drar iväg en sväng nu. Får se vad svåger hittar på nu då :D

Vad är historien bakom Din mamma? Var allt annat upptaget eller en skön grej bara? 
  • Den allsmäktige

Jag är din mamma ;)

• dirpower

RiNan kan va sin egen mamma.

• dirpower

Nytt år och idag kände man verkligen att snart är badsäsongen här igen!

• alkadeh

hur man kan resa till östra holmen.
    om det finns båtar, var? och var man ska betala och hur?
    jag hoppas att ni ska svara mig .
     M V H 
    alkadeh

• Isabellisen
    alkadeh skrev 2016-06-12 18:05:21 följande:

hur man kan resa till östra holmen.

om det finns båtar, var? och var man ska betala och hur?

jag hoppas att ni ska svara mig .

M V H 

alkadeh

Köp biljetter vid hamnen, där båten avgår, innan resan, en tur och retur - biljett. Allt finns att hitta på nätet, sök efter båttur Västerås eller liknande så får du upp tidtabeller, pris m.m. Tänk på att det kan vara kö vid biljettkassa innan avgång, så köp i god tid.
Svar på tråden Är grymt sugen på att bada naken i Västerås. Tips?