Salong Chic Hair Göteborg?
Är den salong bra?
Är den salong bra?
Kan inte rekomendera den
Jag köpte ett ett av deras erbjudanden via Lestdeal eller var det Groupon. Det var på en färgning eller sligning. Jag bokade tid för färgning och bad även få tid för klippning, som jag självklart skulle betala för. När jag väl kommer dit så blir jag väl mottagen. Får ett glas mousserande vin (som de i och för sig kallar för champagne) plus ett litet fruktfat. Så långt är allt bra. När jag går ut därifrån så är färgen på håret ok, även om det inte var alltför stor skillnad mot det jag hade sdan tidigare, jag sa att jag ville ha något nytt. Klippt var jag inte heller. Jag blev så snopen när hon efter att ha tvättat ur färgen på håret och torkat den visar tydligt att det var det så att det inte blev av att jag frågade efter vart klippningen hade tagit vägen... Jag vet att jag borde gjort det, men nu var jag så paff. Gick istället till en annan frissör i närheten och fick en klippning inbokad där istället. Jag tror att hon glömde klippningen då det var ju så mycket mer spännande att hålla på med de modeller som de hade anlitat till en modevisning de skulle ha på fredagen den veckan. Summan av kardemumman så var de väl ok, men jag återvänder inte dit. Visst kändes det lyxigt med bubbel och exotiska frukter. Visst var de trevliga (i alla fall i början tills modellerna dök upp och en annan glömdes mer eller mindre bort helt) och håret blev ok. Lokalerna är väl också ok och de har ju helt klart väldigt bra öppettider. Men ändå, det finns många andra bra frissörer att gå till. Visst, deras groupon/letdealerbjudanden kan göra det hela förmånligt men jag lägger nog hellre de pengarna på någon annan frissör som ger mig all uppmärksamheten unde rhela mitt besök