• Sarasvensson87

Duscha kallt? :)

Jag undrar om det är fler gravida än jag som tycker det är underbart skönt att duscha kallt? :) 
    Har alltid tyckt om att duscha varmt förut, men jämt nu, framför allt på senaste veckorna njuter jag verkligen av att duscha i betydligt kallare vatten :)
    Känns som jag är knäpp, men kanske finns fler :p

Är i vecka 32+3 :) 

• Svar på tråden Duscha kallt? :)
  • ceobe

Det är helt fantastiskt att duscha i svalt vatten. Särskilt nu när det är så tryckande varmt ute! 

• Sarasvensson87

Ja men visst är det så :) Det är rikigt skönt :) Både för det är varmt ute och för att man är gravid och varmare i kroppen än annars kan ja tänka mig :)

• ceobe

Med tanke på allt blod som snurrar runt så borde man väl vara lite varmare.
    Jag kan fantisera om en stor pool med kallt vatten i. Åh, tänk så skönt. Bara få vara viktlös och sval. Härligt! :) 

• Linapina

Sitter här med en vetekudde ,som legat i frysen hela dan, på mina fötter. Dricker massa isvatten.

En kall dusch hade också suttit fint, men är för lat för att stå upp just nu. :)

Har gått över fyra dagar idag...    

• Sarasvensson87
    ceobe skrev 2011-07-23 21:45:02 följande:
    Med tanke på allt blod som snurrar runt så borde man väl vara lite varmare.
    Jag kan fantisera om en stor pool med kallt vatten i. Åh, tänk så skönt. Bara få vara viktlös och sval. Härligt! :) 
    Ja man har ju ungefär ½ grad högre temp då man är gravid, enligt min bm :) Ja tänk vad skönt det skulle vara med en kall pool som man bara kunde flyta omkring i =)
  • Sarasvensson87
    Linapina skrev 2011-07-23 21:52:23 följande:

Sitter här med en vetekudde ,som legat i frysen hela dan, på mina fötter. Dricker massa isvatten.

En kall dusch hade också suttit fint, men är för lat för att stå upp just nu. :)

Har gått över fyra dagar idag...    

Åå det låter skönt :) Jag dricker isvatten med, det är nog det godaste man kan dricka :) 

Åå nej vad jobbigt.. Hoppas att det kommer i gång snart då!  
Svar på tråden Duscha kallt? :)