• Tjära

Var kan man snabbt få tid för ultraljud i Stockholm? Även privat.

Jag är i vecka elva men grav-symptomen har plötsligt försvunnit. Är så orolig. Jag fick missfall i vecka 13 strax innan denna graviditet. Var i Stockholm kan man få tid för ultraljud helst samma dag, utan att man åker in akut för blödning?

• Svar på tråden Var kan man snabbt få tid för ultraljud i Stockholm? Även privat.
  • jelt

Ring runt till olika gynmottagningar. det gjorde jag.

• knyttet 06

Tjära! Hit kan du få komma om du betalar (vanlig sjukvårdstaxa, ca 260 .
    Vet inte om de har öppet på helger dock...
    Lycka till!

Gynekologerna Gamla Stan
    Reception Telefon: 08-545 274 83

Adress:
    Skeppsbron 32
    Gamla Stan
    111 30 Stockholm

• Kathy1

Du kan ringa till Dr Kulas, han finns på Kungsgatan. 08-723 04 20, jag fick snabbt tid där.

• Vintersol80

fick snabb tid hos dr preplezki eller vad han heter i hagsätra kostar också 260:-

har tyvärr inte numret längre då jag precis flyttat men skulle kunna ta reda på det...

• Vonna

På din MVC finns ju läkare och dom har UL alla som jag vet iaf och de läkarna brukar ju vara där varje vecka 1-2 gånger i veckan kostar inget! Ring din MVC imorgon o pröva.
    Lycka till!

• Snova

Här i STHLM City kan man ej göra som Vonna säger, man får betala själv om det inte föreligger särskilda skäl. På min MVC finns heller ingen UL-maskin.

Jag fick tid på två dagar hos Dr. Kulas på Kungsgatan som Kathy skrev om!

• Snova

Tjära, du kanske kan få gratis iom särskilda skäl. Åk in till gynakuten om du verkligen blir orolig! Berätta gärna hur det går för dig, håller en tumme!

• Vonna

Men jag bor i sth.. så du kan ju alltid ringa din MVC och fråga!!

• Snova

Ja, om särskilda skäl finns eller? Har iofs hört att på Ekens MVC som tydligen ej är privat så får man göra flera UL gratis... Det får man ej på Serafen!

Svar på tråden Var kan man snabbt få tid för ultraljud i Stockholm? Även privat.