• Anonym (Är jag normal?)

Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring

Nu är det såhär att jag vet att jag har en liten udda fetisch som jag egentligen mår rätt dåligt över men mitt problem är att jag blir så oerhört upphetsad av min KKs avföring. Jag har aldrig tidigare berättat för någon om min fetisch förutom min KK som är med på detta. Jag träffade honom via nätet och han tyckte det var en kul grej att testa på.

Jag gillar att använda min KK som en "offentlig toalett" då jag både urinerar och bajsar på honom. Det är som en kick rusar igenom hela min kropp och jag når klimax nästan direkt! Jag tänder även på att kleta ut det i hans ansikte och kropp..

Nu vet jag att folk kommer tycka jag är sjuk i huvudet och att jag inte är normal. Men finns det någon annan än jag som tänder på detta? Känns som jag är den ensamaste i världen.

• Svar på tråden Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring
  • Anonym

Kleta ut det i ansiktet? Finns det inte risk för infektioner då?
    Och jag försöker att inte döma...men lite sjukt tycker jag nog att det ändå är. Tyvärr.

• Marionettdocka

Det är klart det finns. Jag hade inte gjort det men det finns ju både sexnoveller och filmer om det så. Jag tycker inte du är sjuk i huvudet, du skadar ingen.

Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • LexxieLee
    Anonym skrev 2011-07-25 10:55:13 följande:
    Kleta ut det i ansiktet? Finns det inte risk för infektioner då?
    Och jag försöker att inte döma...men lite sjukt tycker jag nog att det ändå är. Tyvärr.
  • Anonym (Gör vad ni vill)

Jag tycker du inte ska skämmas, det ni gör är ni med på båda två och ingen har rätt att döma er. Sålänge man inte skadar någon och båda är med på det - vad är problemet liksom.
    Kleta på och ha det gött!

• Anonym

NJA helt normalt är det nog inte

• Anonym (Gör vad ni vill)
    Anonym skrev 2011-07-25 14:47:28 följande:
    NJA helt normalt är det nog inte
    Men tyvärr är det helt normalt bland människor att sätta sig på höga hästar och försöka avgöra vad som är normalt och inte...
  • Anonym (Är jag normal?)

Finns väldigt mycket fördommar idag...:/

• Anonym

finns ju hur mycket fetischer som helst så varför skulle detta vara onormalt. jag själv tänder inte på detta men gör du det så kör på. som sagt, ni är ju med på det båda två.

• Anonym
    Anonym (Är jag normal?) skrev 2011-07-25 14:54:12 följande:

Finns väldigt mycket fördommar idag...:/

Vad menar du är en fördom i den här tråden?
Svar på tråden Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring