• Anonym (Fundersam)

Tänker på min sambos penis

Hej alla! Jag går ut anonym, för min sambo vet inte om att jag skrivet Dock att vi båda är lite fundersamma, men jag börjar här ifall Någon känner igen sig :) Det är så här iaf att min sambos penis är böjd.. Hela är liksom Inte böjd, utan den är först rak men sedan strax under ollonet Så böjs den rätt så strikt neråt, väldigt strax strax under alltså.. Vi har inget problem vid sex eller så, de går alldeles utmärkt, Men det vi börjat fundera på är ifall spermierna bara sprutas Rakt in i slidväggen ist för in i livmodern? Eller om de kan vara Så att även om själva toppen är böjd, så behöver inte själva "röret" Vara de? Vi har varit på utredning men inget fel på nån av oss, Så vi har börjat lite smått fundera på om de är för hans penis.. Va tror ni? Blir glad för svar :)

• Svar på tråden Tänker på min sambos penis
  • Anonym (sprutar han)

Hm, testa? Runka av honom och se vart han skjuter.. Akta ögonen bara haha

Men frågan är sprutar han varje gång? Och sen så påverkar det enbart marginelt om ens det chansen när ni vill bli gravida. Det är som att säga att en kille med 17cm snopp gör en tjej gravid lättare än en med 15cm snopp för att han kan spruta längre in.... 

• The Foxy

Jag har ingen aning men har svårt att tro att det ska ha någon större negativ verkan för möjligheten att få barn. Om så skulle vara fallet kanske det gamla husknepet med en kudde under rumpan (under kvinnans rumpa alltså) kan hjälpa. Ring och fråga så får ni bästa svaret. Lycka till!

• Anonym (Fundersam)

Vilka fina svar, tack så mycket :) Jo kudde under rumpan gör vi, men mest för att de är ganska Trevligt också ;) Jo sprutar gör han varje gång, ganska mycket, men jag vet att De inte har någon större betydelse, känner ju när de rinner ut.. Tack igen gör jätte fina svar :)

• Selma1966

Spermierna vandrar själva dit dem ska. En del har dåligt lokalsinne men de brukar simma rätt till slut! Du kan bli gravid om du själv för in makens spermier utifrån (om det sker snabbt och innan spermierna dör utanför kroppen). Så formen på hans penis har inget med saken att göra.

• Anonym (Fundersam)

Tack igen :) jag ska smyga in ämnet i nåt samtal Inom en snar framtid, ni vet ju hur de är med pojkar Och deras snoppar, kan ju vara lite känsligt ;)

• Stronger81

Att en penis är böjd nedåt kan bero på flera saker. Men oftast är det två som är vanligt förekommande.

1. Är hans frenulum väldigt kort? Alltså strängen på undersidan av ollonet. Den har till uppgift att stänga öppningen när förhuden åker bak. Den gör också att ollonet får en concord (flygplanet) vinkel på nosen.

2. Är han omskuren? Ibland kan för mycket skin/vävnad tagits bort vilket leder till stramhet och att det spänner åt något håll.

Lycka till =)

Svar på tråden Tänker på min sambos penis