Min sambo har valt en skitful tatuering!
Fan, här sitter jag och bölar, gravid i vecka 22... Jagär säkert helt dum i huvudet, men jag kan inte släppa det här...
Min sambo ska tatuera sig på fredag, han har ett par sedan innan som är ok, men den här gången har han valt ett motiv som jag verkligen avskyr. Eller, tanken så som jag trodde att det skulle bli var shysst - oldschoolmotiv med en uggla bl.a., jag gillar stilen. Men tatueraren skickade en skiss ikväll, och den är så jävla ful! Jag VET att det inte är min arm, eller min kropp, men jag står inte ut med att han ska tatuera in den här... Jag bröt ihop då jag såg den. Sambon fattar ingenting och tycker att jag är en idiot. Det ser ut som en jävla ruggig duva med tråkig fantasilös fjäderdräkt och pyttelitet huvud. Kringmotivet hänger inte ihop över huvud taget. Eftersom sambon vill ha den delvis som cover up så går det tydligen inte att få det som det var tänkt från början. Vad fan, jag är förbannad över att sambon två dagar innan inte har klart för sig hur tatueringen ska se ut, och lämnar över till tatueraren att bestämma... Jag vill inte se den jävla tatueringen om han gör den så som den ser ut nu!!! Han lägger flera tusen på en sittning, då bör man väl planera i god tid så att det blir precis som man vill ha det?
Och ja, jag är gravid, och ja, jag överreagerar säkert, men vad fan ska jag göra?!
/ledset hormonmonster