nakenmodeller
Var hittar man tjejer som kan/vill vara nakenmodell för en dag?inga porr bilder utan bara naket eller topless...
Var hittar man tjejer som kan/vill vara nakenmodell för en dag?inga porr bilder utan bara naket eller topless...
är du seriös och duktig är det ju enkelt ordnat... har du just varit på elgiganten, hittat en kamera i fyndhörnan och hoppas få se lite tuttar får du försöka vara lite smidig tho...
Sånt skulle jag ställa upp på om man garanterar ej ansiktsbild :)
Och ljussättning, vinkel, editering.... finns massor man kan göra.
Trådstartaren,Bor i västerbotten några mil från Umeå...den som vågar skickar medellande...
Om du vill att tjejer ska vara nakenmodeller så får du räkna med att det kostar endel.. va har du tänkt ge i lön till tjejerna?
Det som krävs...
jag har fotat flera tjejer båda topless och naket utan att dom velat ha betlat. dom får dock alltid kopia på bilderna
Är det du TS som heter "N duro"?
Trådstartaren= N-duro
Man frågar folk.
Skaffa en portfolio och förklara vad som förväntad.
Men viktigast av allt. Var professionell!
Stirra inte, rör inte modellen, håll ditt avstånd, pressa inte modellen, gör inte så stor grej av att dom är nakna.
Jag har fotat flertalet modeller helnakna både i mer eller mindre erotiska scener och tricket är att modellen måste vara 100% bekväm med mig. Annars blir det dåliga bilder.
Men modeller skaffar man med att fråga. Är man seriös med sitt jobb och inte "flörtar" med modellen så brukar det gå.
Man kan inte få mer än ett nej. Börja med folk du känner och låt ryktet sprida sig.
Liten fråga; varför vill man fota naket? Om det nu inte är för att försöka sälja bilderna och bli rik och erkänd flickfotograf?
Vilka av er tjejer här kan tänka er vara modell för en dag?