• Anonym

Jag har två barn och är 29 år. Han är bara 19.. Jag är kär!! Fan!!

Jag har alltid levt i ett stabilt förhållande.
    För ett halv år sedan tog det slut mellan mig och mitt ex.
    Efter detta så har jag väl lekt av mig och njutit av mitt singelliv.

För 2 veckor sedan så var jag 25 mil hemifrån hos en vän till mig.
    Träffade en supergo kille där.

Trodde aldrig det skulle bli något seriöst, vi hade sex och.. jag gick hem..

Två dagar senare så lägger han till mig på FB och nu har vi pratat i 2 veckor..

Jag tittar på hans bilder och vet ju att han är 19 år, men jag är kär i hela honom..

Min kompis som jag anförtrodde mig åt sa att jag är en pedofil om jag börjar dejta honom.

Jag vet inte vad jag ska göra? Är jag äcklig :(

• Svar på tråden Jag har två barn och är 29 år. Han är bara 19.. Jag är kär!! Fan!!
  • bulleen

Om 29 åriga killar får vara tillsammans med 19 åriga tjejer så är det väl helt klart Ok åt andra hållet också. :)

kör hårt!

• Anonym (!!!)

Det är ju inte olagligt någonstans, så kör på! Folk hakar upp sig alldeles för mycket på ålder. Så länge båda är myndiga och känner samma sak är det ju bara jättefint!

• Anonym

Min kille är 10 år äldre än mig och har 3 barn sen tidigare. Han över 20 och jag under! Om killen är kär i dig och du i han så skit i alla andra. Visst ditt ex kommer bli skit förbannad för det blev min pojkväns men desto längre ni är med varandra och visar att ert förhållande är seriöst så kommer folk förstå! Annars kan de ju lika bra dra! Och peddo är man väl om den man ligger med är under 15? Han är ju vuxen hur var inte din kompis när hon var 19 liksom :-S

• Wielkip

Min sambo är 29, jag är 20.
    Träffades när jag hade pojkvän, dumpade honom direkt för min nuvarande.
    Jag var då 17 och han 26, bästa valet jag gjort i mitt liv :)
    Sambos sen två år tillbaka och väntar barn ihop nu!
    Ålder spelar verkligen ingen roll när det kommer till sånthär, passar man ihop så gör man!

• Anonym

Tack för era svar.. Jag blev så ledsen när hon sa så bara...

Min ex är 35 år, så det är klart att det är skillnad.

Men det är något speciellt med honom.

• Anonym (!!!)
    Anonym skrev 2011-07-28 18:40:52 följande:
    Min kille är 10 år äldre än mig och har 3 barn sen tidigare. Han över 20 och jag under! Om killen är kär i dig och du i han så skit i alla andra. Visst ditt ex kommer bli skit förbannad för det blev min pojkväns men desto längre ni är med varandra och visar att ert förhållande är seriöst så kommer folk förstå! Annars kan de ju lika bra dra! Och peddo är man väl om den man ligger med är under 15? Han är ju vuxen hur var inte din kompis när hon var 19 liksom :-S
    Ännu värre! Pedofil är man om man tänder på barn som inte kommit in i puberteten än! Det är däremot olagligt för personer över 15 att ha sex med personer under 15, spelar ingen roll om det är frivilligt eller ej, det räknas ändå som våldtäkt. 
    Kompisen var helt enkelt bara korkad.
  • Petra10

Aldrig fel med lammkött ;)

då får du va äcklig då, hade jag varit dig och du själv tycker det e ok så kör på!!!!! ingen annan än du som ska tycka och tänka :) lycka till ;)

• Anonym

Tusen tack! Ni får mig att leva på pirret!! :)))

Är det någon som kan berätta hur det är att vara tillsammans med en så ung kille?

Det blir lite konstigt då han tog studenten i somras och bor hemma..

Såna småsaker skäms jag över, sen skäms jag att jag skäms för det..

Men han är speciell och kämpar verkligen..

Konstigt.. Jag har träffat sjukt många killar på detta halvåret och
    hamnat på massor av dejter, men han är så annorlunda..

TIHI :)

• sockerbecca

Lycka till!
    Pedofil betyder något helt annat, sen om det är äckligt.. äsch, det finns väl alltid någon som tycker man är det. Men vilken hemsk och kanske avundsjuk kompis du har som säger så till dig!

Låter ju jättemysigt att du är kär. Dubbel vinst om du dessutom blir av med några trångsynta "vänner" i samma veva.

Svar på tråden Jag har två barn och är 29 år. Han är bara 19.. Jag är kär!! Fan!!