• Anonym (amatörfotograf)

erotiska foton

Hej jag behöver lite nya uppslag på hur jag ska gå till väga för att ta lite erotiska foton som jag kan skicka till min älskling som är på en semesterresa. Jag har gjort det tidigare så att jag vet att hon uppskatar det.

Men jag har nu inga nya ideer till nya foton. De jag har tagit tidigare har mest varit på mitt väl artade organ, helkropps bild både naket och med sexiga kalsonger.

Om någon har några för mig nya uppslag så tages de tacksamt emot.

MVH

AA

• Svar på tråden erotiska foton
  • Anonym (tjej)

Vad tänder hon på? Ingen nakenbild på min kille slår en som han skickade på sig i arbetarbyxor och bar överkropp Drömmer

• Anonym (Greta)

Du kan alltid skaffa en kukbur, och låsa in kuken ta en bild och skicka, samt skriva något i stil med att "han längtar tills han får komma ut, kom hem snart"... Vill du göra det hela lite roligare kan du lägga kuken i ett korvbröd med ketchup på

Hon tänder på min rumpa, för all del hela min kropp. Har skickt många bilder men denna gången vill jag gör något nytt för att kanske inte chocka men kanske förvåna.

• Anonym (tjej)

Ja men vad har hon för fantasier som hon tänder på menar jag?

• Anonym
    Anonym (Greta) skrev 2011-07-28 20:46:00 följande:
    Du kan alltid skaffa en kukbur, och låsa in kuken ta en bild och skicka, samt skriva något i stil med att "han längtar tills han får komma ut, kom hem snart"... Vill du göra det hela lite roligare kan du lägga kuken i ett korvbröd med ketchup på
    Men eeeeww.... :S
    Anonym (Greta) skrev 2011-07-28 20:46:00 följande:
    Korvbröd och ketchup är kanske inte vår stil då hon inte gärna blander sex och mat. Men tack för det andra tipset.
  • Anonym (Greta)
    Anonym (amatörfotograf) skrev 2011-07-28 20:49:20 följande:
    Korvbröd och ketchup är kanske inte vår stil då hon inte gärna blander sex och mat. Men tack för det andra tipset.
    Lugnt, såg en bild av det, därav mitt förslag, men det är väl lite väl komiskt för att kåta upp någon på ^^
    Anonym (tjej) skrev 2011-07-28 20:47:35 följande:
    Ja men vad har hon för fantasier som hon tänder på menar jag?
    Hon tänder på om jag har vissa kalsonger på mig om jag berättar det för henne om vi ska iväg någonstans så är hon väldigt ivrig till att komma hemGlad. Hon tänder på att man tafsar på henne när man är ute på promenad eller på stan. Hon tycker om när man pratar "snuskigt". Hon tänder på när jag är arbetsklädd, så snickarbyxorna kanske inte är en så dum idee åndå
  • Anonym (tjej)
    Anonym (amatörfotograf) skrev 2011-07-28 20:59:32 följande:
    Hon tänder på om jag har vissa kalsonger på mig om jag berättar det för henne om vi ska iväg någonstans så är hon väldigt ivrig till att komma hemGlad. Hon tänder på att man tafsar på henne när man är ute på promenad eller på stan. Hon tycker om när man pratar "snuskigt". Hon tänder på när jag är arbetsklädd, så snickarbyxorna kanske inte är en så dum idee åndå
    Mm låter som jag hahaha det kommer garanterat funka {#emotions_dlg.djavulsk}
    Anonym (tjej) skrev 2011-07-28 21:08:17 följande:
    Mm låter som jag hahaha det kommer garanterat funka {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja vi får pröva, det kan ju inte bli mer än bara ett lamt jaha tillbaka. Men för bästa effekt skulle jag vilja ta bilden på jobbet men det är nästan omöjligt tyvärr, så jag får väl nöja mei med det näst bästa,
  • Anonym (tjej)
    Anonym (amatörfotograf) skrev 2011-07-28 21:16:00 följande:
    Ja vi får pröva, det kan ju inte bli mer än bara ett lamt jaha tillbaka. Men för bästa effekt skulle jag vilja ta bilden på jobbet men det är nästan omöjligt tyvärr, så jag får väl nöja mei med det näst bästa,
    Varför är det omöjligt på jobbet? Bar överkropp är väl inget farligt? Skrattande

Nja, det är så att jag jobbar med stora maskiner, så min tanke var att posera lite mer naket framför maskinen, det vet jag med säkerhet  hade gjort henne grymt upphetsad så att hon hade tagit första bästa tåg hem.Solig Men bar överkropp och arbetsbyxor blir det.

Hoppas på fler uppslag för framtiden.

Är just nu mycket irreterad. Har tagit några bilder idag med min kamera som jag skulle skicka till min sambo. Men jag får inte bilderna från datorn till telefonen. Får införskaffa en passande USB-kabel senare idag.

• Anonym (Greta)

får ,man se någon bild?Drömmer

Anonym (Greta) skrev 2011-07-30 08:26:27 följande:
    får ,man se någon bild?Drömmer
    Tyvärr får ni inte det vi har  har sagt att vi aldrig någonsin under några omständigheter ska ladda upp sådana bilder på internet eller att dela de med någon annan.

I går körde jag runt lite i grannskapet och fotograferade mig på ställen där vi haft sex. Det var lite spännande då det rör sig mycket folk på de här ställena men dit gick bra. Och nu skickar jag några av korten till min sambo för att se om hon känner igen platserna.

• johnadams

Ta en bild då du suger av en annan kille, eller tar den i röven

Svar på tråden erotiska foton