Någon som shoppat alkohol via spritovin.se?
Hej!
Jag lade en order för en månad sen.
Tror ni jag har blivit lurad?
Ingen info om något sen dess.
Hej!
Jag lade en order för en månad sen.
Tror ni jag har blivit lurad?
Ingen info om något sen dess.
Puff
Eller något liknande
Vi har också beställt för en månad sen nu. Det va en kampanj med halva priset på frakten. Vi har fortfarande inte fått något och mejl ger bara autosvar om att dom har mycket att göra. Vi har beställt därifrån en gång förut och då funkade det bra.
Skönt, då är det kanske på gång..
Tack
Från hemsidan:
TSD Freight sänkte till vår glädje under Juni månad transportpriset med 50%. Varken vi, TSD Freight eller Bussgods var beredda på den för all parter helt otroliga ökningen av antalet beställningar. Hela logistiken brakade samman helt och hållet. Vi han inte packa trots att vi satte in extra personal, TSD Freight kunde inte ta med alla färdigpackade beställningar vid varje upphämtningstillfälle och Bussgods han inte distribuera som dom brukar. Vi räknar med att allt ligger ca 2-3 veckor efter. Alla parter beklagar det inträffade men arbetar för fullt med att komma ikapp.
Förlåt lite OT, men vad brukar en genomsnittlig frakt ligga på om man t ex köper 10 BiB vin, 10 flaskor vodka, 10 whisky och säg en sådär 5 flaskor av någon annan sort? Tyckte det var svårt att räkna ut innan man lagt beställningen.
Jag tror vi beställde 6 flak öl o nån bib. tror frakten var 300. ungefär. å så halva priset då...
Jag beställde snaps och öl från spritovin.se för 7 veckor sedan. Nu har jag begärt återbetalning, men ingen reaktion. Tystnad råder. Jag vänder mig till ARN och sannolikt även polisanmäler företaget.
Christer
Jag har handlat några gånger ,har funkat. Men nu la jag en ny beställning slutet november,betalade varorna och frakten direkt . Men står fortfarande som ny order på deras hemsida ,försökt kontakta dom via mail och telefon ,inte ett jävla knyst från dom. Känner mej helblåst ,vad gör jag??
Freddie
Har väntat sedan 7:de dec.-14 och väntar fortfarande
Tullverket har gjort en razzia. Drinko är det enda företag som är rakryggat nog (vad jag vet) att prata om vad som hänt. Kolla här:
http://www.drinko.se/blogg/varor-fran-tyskland-stoppas-just-nu/
Det är nämligen så att privatimport visserligen är tillåten, men alkoholskatten ska betalas och dessutom i förskott. Vill man slippa skatten måste man hämta upp spriten i Flensburg, eller var den nu finns, och transportera den över gränsen till Sverige själv.