• Anonym

min man och jag vill ha trekant men vart hittar man den tredje?

Min man och jag har länge velat haft tre kant men frågan är ju vart hittar man den tredje personen?
    Vi har kommit överens om att båda vill ha det med en tjej,
    Men det skulle ju kännas väldigt skumt att fråga en vän, kanske skulle bli en aning stelt om hon sa nej eller om hon gick med på det skulle det nog kännas konstigt efteråt.

Jag har funderat att "ragga" upp någon på krogen men är ändå lite feg för det.
    Läste i en tidningen en gång om ett par som hade haft tre kant, den då som vart med "bjuden" hade i efterhand polis anmält dom för våldtäckt vilket paret nekade till.

Tänk så skulle det hände oss då?

Ni där ute som har haft tre kant kom med tips om hur ni gjorde för att få till det.
    Har ni vart med om någon riktigt bra/dålig tre kant kom med tips och ideer
    Skrattande 

• Svar på tråden min man och jag vill ha trekant men vart hittar man den tredje?
  • Anonym (Tips)

Prova att skapa en profil på Bodycontact.com en svensk sexkontakt sida. Går att stänga av mail från killar där.
    Är själv medlem och kille, och anser mig tillhöra den unika skara killar med intelligens och respekt för andra människor på nätet. Vilket 99,9% av de andra killarna saknar.
    Som sagt prova det och lycka till!!
    Hoppas ni hittar den ni söker.

• Anonym
    Anonym (Tips) skrev 2011-07-29 11:12:21 följande:

Prova att skapa en profil på Bodycontact.com en svensk sexkontakt sida. Går att stänga av mail från killar där.
    Är själv medlem och kille, och anser mig tillhöra den unika skara killar med intelligens och respekt för andra människor på nätet. Vilket 99,9% av de andra killarna saknar.
    Som sagt prova det och lycka till!!
    Hoppas ni hittar den ni söker.

Tack så mycket för tipset det ska jag göra :)
    skönt att höra att det finns några män med intelligens :) 
  • Anonym (Tips)

Vassego! Skrattande
    Tack! Synd bara att man inte kan göra sig hörd genom muren av puckon. ;=)

• Alexandra84

Att få tag på en kille är lätt, men om man får tag i den rätta killen vet jag ju inte...
    Men en tjej är emot är svårt! Jag är själv på jakt efter en tjej som kan tänka sig sex med bara mig, men kanske även prova 3kant med mig och min man, men det är svårt.

Dom sidor du kan leta på är:
    ix.nu
    klubb6.se
    sexkompis.se

Det är egentligen bara att googla på sexkontakt så kommer massa sidor upp.

Jag har ingen direkt erfarenhet... Eller ja, jag var med om en trekant med två killar för 11år sedan och det jag kan tipsa dig om när jag tänker på den är: Ta reda på vad ni verkligen vill. Drick inte för mycket alkohol om det skulle finnas. Och känns det fel på nåt sätt så avbryt.

Lycka till

• giftfri

Håll dig borta från gratis å lågprissajter typ BodyContact, så unviker du de flesta idioter, för dom är för snåla att regga sig på t.ex VictoriaMilan...

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym (Tips)
    giftfri skrev 2011-07-29 12:27:38 följande:
    Håll dig borta från gratis å lågprissajter typ BodyContact, så unviker du de flesta idioter, för dom är för snåla att regga sig på t.ex VictoriaMilan...
    Jag är betalade medlem på Bodycontact, tycker den sajten är kanon. Som du säger många idioter finns det, men jag har träffat några där. Har dock inte blivit sex för det, krävs ju lite mer än bara en träff för att det ska hända något.
    Det måste ju byggas upp en spänning för att det ska hetta till.
    Nu är ju jag kille och det är inte lätt att övertyga någon via nätet att man är fullständigt normal. ;=)

Hur är det på VM då?
    Funkar den sidan bättre menar du, bara seriösa personer eller?
    Nyfiken på den sidan.
  • Anonym

Vi har det ibland med en nära vän som är singel (en man). Det har inte blivit spänt eftersom vi bestämt att prata öppet om det. När vi frågade han första gången visade det sig att han fantiserat om att vara med på en trekant, och vem har inte det... Jag o min sambo skulle aldrig tänka oss att ha det med någon som vi inte känner eller kan lita på, så detta passar oss bra.

När vi väl är i säng har vi bestämt att vi ska säga till om något inte känns bra. Detta har hänt en gång, men efter det har det fungerat vid ytterligare tillfällen. Det är i alla fall en härlig sak som förgyller sexlivet.

Lycka till!

• Anonym

Å tack för all tips ska bli riktigt spännande det här Tungan ute
    Ska kolla upp länkarna ni skickade mej men det känns ändå lite skumt att försöka hitta någon på nätet men man kan ju aif börja prata med någon och se vart det leder tack alla :)

• giftfri
    Anonym (Tips) skrev 2011-07-29 12:39:43 följande:
    Jag är betalade medlem på Bodycontact, tycker den sajten är kanon. Som du säger många idioter finns det, men jag har träffat några där. Har dock inte blivit sex för det, krävs ju lite mer än bara en träff för att det ska hända något.
    Det måste ju byggas upp en spänning för att det ska hetta till.
    Nu är ju jag kille och det är inte lätt att övertyga någon via nätet att man är fullständigt normal. ;=)

Hur är det på VM då?
    Funkar den sidan bättre menar du, bara seriösa personer eller?
    Nyfiken på den sidan.
    För oss män är BC helt värdelöst, var medlem ett halvår, men ledsnade på attityden hos kvinnorna..., skillnaden mellan BC å VM är som natt å dag.., aldrig skrivit till en kvinna på VM å fått ett otrevligt svar tillbaka, .., det märks även att VM blir allt mer inne, då antalet singlar ökat markant, från början var det mest folk i ett förhållande, men nu är det varierat..
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Anonym (t30k34)

Vi har provat Bodycontact med riktigt bra resultat!! {#emotions_dlg.djavulsk}   Så par med bi tjejer är inte så svårt att hitta där

• Anonym
    Anonym (t30k34) skrev 2011-07-29 13:13:54 följande:

Vi har provat Bodycontact med riktigt bra resultat!! {#emotions_dlg.djavulsk}   Så par med bi tjejer är inte så svårt att hitta där

men söker ni upp en partner på denna sida å sen bestämer träff i verkligheten?

• Anonym (webcam)

Min egna erfarenhet är att det inte alls behöver vara så svårt att få tag på en extra tjej (snarare extra kille i så fall eftersom det behövs en hel del sållning bland alla idioter).

Jag och min fru registrerade oss på en gratis webcam sida och knullade på för fullt när vi hade en exibitionistisk period och jävlar vad mycket trevliga kvinnor vi fick kontakt med genom detta (även en hel del män ska sägas).

• Anonym (t30k34)
    Anonym skrev 2011-07-29 13:23:49 följande:
    men söker ni upp en partner på denna sida å sen bestämer träff i verkligheten?

Ja det har vi gjort. Först kontakt på tex msn och sedan i telefon innan vi bestämt träff....

• oväder

BC är kanon bra, lär man sig att sålla rätt finns det bra och seriösa människor därinne! Rekommmenderas verkligen!!

• Tyzon

Jag och min sambo var precis i det här stadiet för några månader sen och hade riktigt svårt att hitta en tredje person eller vart vi skulle leta. Vi prövade massa olika hemsidor och sexchatter osv. Jag fick ett förslag om att börja leta på sexlandet.se då dom tydligen ska ha väldigt mycket aktiva medlemmar och då skulle ha större chans att hitta nån. Och det har vi faktiskt gjort, flera stycken! Så jag rekomenderar starkt att ni provar den sidan.

• Anonym (vinoskaldjur)
    Anonym skrev 2011-07-29 11:01:03 följande:

Min man och jag har länge velat haft tre kant men frågan är ju vart hittar man den tredje personen?
    Vi har kommit överens om att båda vill ha det med en tjej,
    Men det skulle ju kännas väldigt skumt att fråga en vän, kanske skulle bli en aning stelt om hon sa nej eller om hon gick med på det skulle det nog kännas konstigt efteråt.

Jag har funderat att "ragga" upp någon på krogen men är ändå lite feg för det.
    Läste i en tidningen en gång om ett par som hade haft tre kant, den då som vart med "bjuden" hade i efterhand polis anmält dom för våldtäckt vilket paret nekade till.

Tänk så skulle det hände oss då?

Ni där ute som har haft tre kant kom med tips om hur ni gjorde för att få till det.
    Har ni vart med om någon riktigt bra/dålig tre kant kom med tips och ideer
    Skrattande 

hej
    maila mig   trevlig social man
    med erfarenhet av sex på 3

[email protected]
Svar på tråden min man och jag vill ha trekant men vart hittar man den tredje?