• AlphaBeta

Vad tycker du om din Kronan barnvagn?

Jag har fastnat för en Kronan vagn som jag hittat på nätet. Kruxet är att återförsäljare endast finns i Stockholm eller pa deras hemsida.
    Finns det någon här på Familjeliv som har Kronan? Vad tycker du om den?

Finns det någon i närheten av Kalmar som har en nyare Kronan vagn som jag kan få komma och känna, klämma och provköra så kanske jag vågar köpa den på internet Skrattande  

• Svar på tråden Vad tycker du om din Kronan barnvagn?
  • Krusse88

Jag har en kompis som har en Kronan barnvagn och hon älskar den.

• Velociped

Puff!

Jag är intresserad av att åtminstone få titta på och eventuellt köpa en Kronanvagn i Göteborgstrakten. Någon som har några bra tips? Någon butik som säljer den?

Begagnat kan vara intressant om den är i bra skick. :)

• tezack

Jag är supernöjd med min Kronan!!  Tyvärr bor jag inte i närheten av Gbg annars hade du fått provköra min. Det finns inga butiker som säljer dom utan de säljs endast via hemsidan. Vi hade vägarna förbi Täby så vi svängde in där och provade den i deras visningsbutik. Annars hade jag köpt den på vinst och förlust ändå=) 
    Den är jättebra att köra med i skog och snö, bra utrymme i varukorgen, solkepsen var helt perfekt under sommaren. Kan inte komma på nåt negativt med den. Jag helt enkelt älskar min vagn =) Man får mkt vagn för pengarna! Fråga gärna om du undrar nåt över den.
    Kolla på Blocket om det finns nån där..

• humlan1234

Jag är också väldigt nöjd med min Kronan. Kan absolut rekommendra den till andra.

• Åsa 74

Kronan barnvagn finns att titta på samt provköra och beställa i Göteborg på butiken Oii. Ligger vid Klippan. Lycka till

• Moflo

Kan bara hålla med ovanstående, jag fullkomligt älskar min Kronan! Sonen är 1½ år nu och vi har använt vagnen i stort sett dagligen och än har jag inte kommit på något negativt. Den är bara så bra!

Men sen är det ju helt klart också beroende på vilka behov man har, vi bor på landet och behövde en vagn som går att köra i snö, grus och terräng. Vi åker aldrig med lokaltrafiken utan alltid bil så vi ville ha en vagn som inte vägde så mycket och som blev liten när den var ihopfälld.
    Vad har du/ni för behov? 

• Velociped

Vill bara tacka för tipsen... Eftersom det inte fanns någon återförsäljare häromkring så blev det faktiskt en Crescent istället. Hoppas jag blir lika nöjd med den!

Svar på tråden Vad tycker du om din Kronan barnvagn?