• Anonym (Nyfiken på Voxra)

    Någon som har erfarenhet av Voxra?

    Jag skulle vilja höra vad ni har för erfarenheter av Voxra. Blir man verkligen piggare av den. Det vore ju fantastiskt. Just nu äter jag Cymbalta och jag tycker att den är bra men jag är fortfarande så himla trött. Har läst att Voxra kan hjälpa mot tröttheten. Har ni samma erfarenheter?

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Voxra?
  • Marionettdocka

    Jag hoppas detsamma. Har gått på Cymbalta och nu sedan några veckor på Voxra istället. Än har jag inte känt någon effekt men dels kan det väl ta tid och dels kan man testa att dubbla dosen.


    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym (Nyfiken på Voxra)

    Hej! Äter du bara Voxra eller kombinerar du med någon annan antidep? Är ditt största problem trötthet? Skriv gärna och berätta om du vill. Trodde läkaren att du skulle kunna bli piggare av Voxra?

  • Marionettdocka
    Anonym (Nyfiken på Voxra) skrev 2011-07-30 00:33:07 följande:
    Hej! Äter du bara Voxra eller kombinerar du med någon annan antidep? Är ditt största problem trötthet? Skriv gärna och berätta om du vill. Trodde läkaren att du skulle kunna bli piggare av Voxra?
    Bara Voxra. Mitt problem är framför allt trötthet samt brist på motivation och känslor. Det var jag som föreslog Voxra eftersom jag läst att Voxra KAN hjälpa mot just de problemen. Lovar att återkomma om jag blir pigg :P
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym (Nyfiken på Voxra)

    Hej! Ville bara fråga Marionettdocka hur det går för dig. Jag ska också få börja men jag ska komb. med ssri p.g.a. att jag lätt blir orolig. Hur stor dos tar du? Får jag frågar om du jobbar eller om du är sjukskriven.

  • Marionettdocka
    Anonym (Nyfiken på Voxra) skrev 2011-08-07 21:06:30 följande:
    Hej! Ville bara fråga Marionettdocka hur det går för dig. Jag ska också få börja men jag ska komb. med ssri p.g.a. att jag lätt blir orolig. Hur stor dos tar du? Får jag frågar om du jobbar eller om du är sjukskriven.
    Ja, jag jobbar.

    Gick 4 v på 150, märkte ingenting. I fredags började jag med 300 så det återstår att se om det händer något. Jag har aldrig varit med om ett lyckopiller helt utan biverkningar förut iaf :P

    Lycka till med din medicinering {#emotions_dlg.flower}
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym

    Jag trivdes bra med den i början. Kanske de första 3veckorna sen kände jag mig som tidigare!

  • Anonym (Tilägg)

    Hejsan, jag ska träff amin läkare om en ett par veckor och ska förmodligen då få Voxra tillagt till min ssri.

  • Anonym (Nyfiken på Voxra)

    Hej Anonym (Tillägg)! Varför ska du lägga till Voxra. Är du också väldigt trött? Vilket ssri-preparat äter du?

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Voxra?