Ni som piercat om naveln
Min navel piercing har växt ut och funderar på att skaffa ny, men hur blir resultatet?
Ser det okej ut? Någon som gjort detta och kan tänka sig visa bild vore i så fall jätta tacksam
Min navel piercing har växt ut och funderar på att skaffa ny, men hur blir resultatet?
Ser det okej ut? Någon som gjort detta och kan tänka sig visa bild vore i så fall jätta tacksam
Oftast så kollar piercaren hålet och kan göra om en där den tidigare satt! Lättast är att egentligen gå in och kolla då allt är individuellt :)
jag har piercat mig pånytt i naveln, det var meningen det skulle lagas bakom ärret, men dom gjordet det rakt genom ärret. Tar en bild så fort jag hittar kameran.
jag har gjort piercing 3 ggr i navel, min växte också urförsta gången då kan man ha fel smycke och kroppen stöter ifrån den. andra gången var jag i en traffikolycka och var tvungen röntgen, båda gångerna har de strulat med den..sista gången nu gjorde jag hmmm vid en diskbänk hos en tjej ha ha den har aldrig vart så lyckad dumt kanske men men..jag ahr ett litet ärr efter de andra men de syns inte så bra nu när man har smycke
Eh nej, det är aldrig en bra idé att pierca sig hos en kompis. Chansen att en kompis har samma hygienförutsättningar är i stort sett lika med noll. Det finns en anledning till att piercare går utbildningar, går som lärlingar osv. Gör det ordentligt direkt istället och öka chanserna till ett bra slutresultat istället för att riskera en massa snuskiga infektioner.
Jag har inga bra erfarenheter av detta! Va väl 14 år första gången(hos en professionell, min mormor och morfar va med). Det blev infekterat så fick ta ut den. Gjorde ett nytt på samma ställe, då gick det inte att ta genom gamla ärret så dom tog under. Den gången va det för lite "kött" i så smyckeskulan grävde sig ner och det blev ett sår. Tog ur den när den nästan växt ur av sig själv. Gick till en annan några år senare, och pga ärren så blev detta snett!! Tog ur den och nu hänger den typ skinn över naveln och ser jättehemskt ut. Ung och dum, men önskar att dom som har egen studio kunde berättat att det inte skulle bli bra att göra om det igen direkt:(